اسلام آباد خبر14:13 - 1397/10/09
پوشش مراسم یوم‌الله 9 دی؛

تجمع باشکوه کرمانشاهی‌ها در گرامیداشت 9 دی

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم خداجوی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،مردم بصیر و مومن کرمانشاه در پاسداشت حماسه تاریخی 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با برپایی راهپیمایی باشکوه بار دیگر بر تبعیت از ولایت فقیه و صیانت از آرمان های پر افتخار نظام جمهوری اسلامی و شهدای عزیز تاکید کردند.

هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با سر دادن شعارهای انقلابی، حماسی و ضد امریکایی صهیونیستی بر تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

این مراسم قرار بود در مقابل مسجد جامع برگزار شود که به دلیل برودت هوا به داخل مسجد انتقال یافت و ظاهرا باز هم فضای داخل مسجد گنجایش جمعیت را ندارد و تعدادی از جمعیت بیرون هستند.

«یوم‌الله ماندگار ۹ دی‌» روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز نمایش وحدت ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه بود که امروز هم مردم ولایت‌مدار و شهیرپرور کرمانشاه بار دیگر با حضور خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

 

جمعیت از همه جا در حال  رساندن خود به این تجمع باشکوه هستند شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می‌کنیم» در این تجمع سر داده می‌شود؛ رفته رفته در به جمع تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود.

 

 

حشمت‌الله قنبری سخنران این برنامه است؛ آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمع دیگری از مسئولان استانی نیز در این آیین حضور داشتند.

مردم با بصیرت کرمانشاه نشان دادند پای انقلاب خود ایستاده اند و مشکلات فعلی در حوزه های اقتصادی و معیشتی نمی تواند دستمایه دشمنان انقلاب اسلامی برای سوءاستفاده در این شرایط باشد.

با وجود مردم بصیر انقلاب بیمه است

سردار منوچهر امان‌اللهی در حاشیه مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در مسجد جامع کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت:۹دی روزی است که بصیرت، هوشیاری، ولایت‌پذیری و دفاع همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت را به همگان نشان داد.

وی افزود: با وجود این مردم بصیر، آگاه، انقلابی، هوشیار و ولایت‌پذیر، کشور و انقلاب ما بیمه است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود این مردم دشمنان ما نمی‌توانند راه به جایی ببرند و در تمام توطئه‌هایشان شکست خواهد خورد.

 

 

۹دی روز همسویی مردم با نظام جمهوری اسلامی است

امیر آزادی فر، فرمانده هوانیروز کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارمرصادنیوز با بیان اینکه  روز نهم دیماه روز میثاق با ولایت و همسویی با نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این تجمع مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های جهان به ویژه آمریکای جهانخوار است.

وی افزود: آمریکا همواره با نظام جمهوری اسلامی ایران زاویه مخالف دارد و با نقشه های شوم قصد براندازی این کشور را در سر می پروراند.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: امروز ملت فهیم کرمانشاه با حضور پرشور خود به استکبار اعلام می کنند که پشتیبان ولایت هستند و پشت سر رهبری بر علیه استکبار جهانی قیام خواهند کرد.

حضور ملت بصیر در صحنه‌های خطیر توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

سردار عظیمی در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم‌الله۹دی در کرمانشاه در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب خوش درخشیده‌اند و پایبندی به نظام را به بهترین شکل نشان دادند.

وی افزود: قطعا یکی از ایامی که مردم به خوبی توطئه دشمن را تشخیص دادند و به موقع حرکت کردند در مقطع فتنه۸۸و حرکت بزرگ ملت در۹دی بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: مردم با همین اقتدا و حضور به موقع‌شان در صحنه‌های خطیر و حساس دشمنان را ناکام خواهند گذاشتند.

 

 

هدایت رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم رمز ماندگاری حماسه۹دی بود

آیت‌الله مصطفی علما در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم‌الله۹دی در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: مردم با بصیرت تمام در۹دی عمل کردند.

وی افزود: این حماسه دو نقطه قوت دارد یکی حضور به موقع مردم و یکی هدایت رهبر معظم انقلاب که این دو همیشه برقرار و توانمند است و با قدرت کار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: فتنه سال۸۸فتنه بزرگی بود و مردم با حضورشان در صحنه جوابگوی اینها بودند و هدایت های رهبری بود باید این هدایت ها و حضور مردم را قدر بدانیم.

حضور ملت بصیر در صحنه‌های خطیر توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت

سردار عظیمی در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم‌الله۹دی در کرمانشاه در گفتگو با مرصاد اظهار داشتملت ایران اسلامی همواره در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب خوش درخشیده‌اند و پایبندی به نظام را به بهترین شکل نشان دادند.

وی افزود: قطعا یکی از ایامی که مردم به خوبی توطئه دشمن را تشخیص دادند و به موقع حرکت کردند در مقطع فتنه۸۸و حرکت بزرگ ملت در۹دی بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: مردم با همین اقتدا و حضور به موقع‌شان در صحنه‌های خطیر و حساس دشمنان را ناکام خواهند گذاشتند.

یکی از بازاریان کرمانشاه که امروز کسب و کارش را برای حضور در این مراسم تعطیل کرده بود در حاشیه این مراسم به خبرنگار مرصاد گفت: ما امروز آمده‌ایم تا ثابت کنیم بعد از۴۰سال هنوز پای آرمان‌های انقلاب و رهبر فرزانه آن هستیم و حضور میلیونی مردم کشور امروز یک مشت محکم دیگر بر یاوه‌گویی‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

«عشایر همیشه باید در صحنه باشند؛ دفاع فقط مرزداری نیست همین حضور ما در تجمعات خودش دفاع است» اینها را یکی از سران عشایر می‌گفت که با همان لباس زیبای کردی آماده رزم به میدان آمده بود؛ می‌گفت ما جان‌فدای رهبریم و هر وقت امر کنند ما آماده جان‌فشانی هستیم.

 

 

اندیشه تقلب و انتشار آن در فتنه۸۸یک فکر بی‌اساس از دشمن بود

حشمت اله قنبری، استاد حوزه و دانشگاه در اجتماع عظیم۹دی اظهار داشت: تا امروز تجربه۴۰ساله انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با شفافیت و روشنی به دوست و دشمن نشان داد که در نظام انتخاباتی و مکانیزم انتخاباتی کشور امکان تقلب وجود ندارد.

وی افزود: البته ممکن است تخلفی صورت بگیرد ولی هیچگاه آن تخلف سرنوشت انتخابات را تغییر نخواهد داد.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در کشور و قلب نظام یک اراده سازمانی وجود دارد که نمی‌گذارد انتخابات اجازه دهند کسی بیان کند فلان شخص باشد یا نباشد.

وی بیان کرد: این حرف غلط و بی اساس را از همان اول انقلاب دشمن شروع به صحنه‌سازی کرد که ممکن است اسمی داخل صندوق برود شخص دیگری بیرون بیاید لذا اندیشه تقلب و انتشار آن یک فکر بی اساس از دشمن بود.

قنبری افزود: در نهم دیماه از نظام سیاسی پوست اندازی شد و آنچه که در کشور موسوم به اصولگرایی و اصلاح طلبی است نزد خواص یک معنا و نزد عوام نیز یک مفهوم دیگری به خود گرفت.

وی یادآور شد: ملت ایران بر اساس آموزه های الهی نمی توانند اصلاح طلب نباشند و هدایت سیدالشهدا برای اصلاح امت بود و مردم نیز درکشان از اصولگرایی و اصلاحات همان بود که از آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و روحانیت معظم دریافت کرده بودند اما مدعیان این دو جریان گاهی دچار اشتباه می شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: جنس فتنه از شری است که از جانب دشمن به وجود می آید و در درون جامعه رسوخ پیدا میکند و درون خوار و ملامت گر ظاهر می شود.