اسلام آباد خبر14:33 - 1397/10/18

دیدار مسئولین با خانواده معظم شهداء در اسلام آبادغرب+تصایر

اسلام آبادخبر: با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آباد غرب و مسئولین شهرستان در جمع خانواده معظم شهدا با آنها دیدار و با آرمان های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آباد غرب و مسئولین شهرستان در جمع خانواده معظم شهدا با آنها دیدار و با آرمان های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

 

در این دیدار قدرت اله  نجفی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا ادای احترام نمود.و سپس به معرفی خانواده محترم شهیدان  پرداخت.

 

 

حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مدیران در دیدار با خانواده معظم شهدا با اشاره به رشادتها و ایثار شهدای ایران اسلامی گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا ، جانبازان و رزمندگان می باشد.

 

وی افزود:  مسئولان نیز موظف به خدمتگزاری درمقابل خانواده‌های معظم شهدا هستند و باید برای سربلندی ایران اسلامی در مسیر شهدا گام بردارند و با جان و دل از این مهم پاسداری و صیانت کنند چرا که شهدای والامقام با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما باید حافظ آرمان های مقدس شهدا و دستاوردهای آن باشیم .

 

شهردار اسلام آباد اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

 

حمیدی تبار بیان داشت : تکریم خانواده شهدا و ترویج شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. 

 

در پایان این دیدارها با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.