اسلام آباد خبر13:32 - 1397/10/30
با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد؛

همایش پیاده روی خانوادگی نه به اعتیاد در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: همایش پیاده روی خانوادگی نه به اعتیاد در اسلام آبادغرب با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز همایش پیاده روی خانوادگی نه به اعتیاد در اسلام آبادغرب با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

این همایش پیاده روی با همکاری موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز، فرمانداری، شورای اداری شهرستان و قرارگاه حضرت جواد الائمه سپاه اسلام آبادغرب از میدان امام(ره) در مسیرخیابان راه کربلا آغاز شد و با اجتماع در محوطه آموزش و پرورش شهرستان خاتمه یافت.

 

افشین کریمی فرماندار شهرستان در این همایش با تشکر از برگزار کنندگان این همایش گفت: هر پدیده یا معضل اجتماعی اگر با همکاری و هماهنگی همه مردم و دستگاه ها با آگاهی و برنامه ریزی صورت نگیرد منجر به شکست خواهد شد.

 

 

ویبا بیان اینکه؛ اگر به خانواده ها و نسل جدید آگاهی درست داده شود معضلات اجتماعی کاهش می یابد، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلات جامعه است که برای مقابله با آن همه مردم در کنار مسئولین با پیگیری و برنامه ریزی مشخض اقدام کنند.

 

کریمی با اشاره به اینکه یک سر  اکثر جرائم، معضلات اجتماعی و طلاق به سوء مصرف مواد مخدر بر می گردد، عنوان کرد: باعث خوشحالی است که امروز این آمادگی از سوی مردم صورت گرفته تا با کمک همه عزیزان سوء مصرف مواد مخدر کاهش یابد.

 

گفتنی ست؛ در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در مسیر پایتخت کتاب بودن شهرستان، موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز تعداد 40 جلد کتاب در بین شرت کنندگان اهداء نمود.

پایان بخش این همایش فرهنگی امضای لوح " نه به اعتیاد" بود.