اسلام آباد خبر15:01 - 1397/11/10
فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش :

ارتش همیشه و همه جا در کنار مردم است/ تشریح برنامه‌های تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش در دهه مبارک فجر

اسلام آبادخبر: فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش با تشریح برنامه‌های تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش در دهه مبارک فجر، گفت: ارتش همیشه و همه جا در کنار مردم است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پیش از ظهر امروز فرماندهی تیپ ۱۸۱ زرهی ارتش در نشست خبری  با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب، با اشاره به به اظهارات رسانه‌های معاند در خصوص اینکه انقلاب ایران 40 سالگی خود را نمی‌بیند، گفت: امسال دهه فجر اهمیت ویژه ای دارد و امسال دهه فجر با اقتدار و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ امیر غلامعلیان اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی در لبیک به مقام معظم رهبری در تمامی برنامه های پیروزی انقلاب حضور خواهند داشت، ارتش یکسری برنامه ها از جمله ستاد دهه فجر با کمیته های مختلف و در سرتاسر ایام دهه فجر دارد.

 

وی افزود: علاوه بر فعالیت در اسلام آبادغرب تعدادی از برنامه های ما به علت حضور پراقتدار در منطقه غرب در استان ایلام نیز خواهد بود و شروع برنامه ها در روز ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام راحل، رژه موتور سواران نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ غلامعلیان ادامه برنامه ها را بدین گونه تشریح کرد: اعزام تیم پزشکی به صورت سیار به مناطق محروم ، دیدار با خانواده شهدای ارتش، دیدار با امام جمعه، محفل انس با قرآن ، مراسم گرامیداشت ۱۶۰ شهید ارتش در شهرستان اسلام آبادغرب ، صبحگاه مشترک نظامی ، غبارروبی مزار شهدا، همایش کوهپیمایی خانوادگی و حضور پررنگ ارتش و نیروهای مسلح در راهپیمایی و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران  را به نمایش می گذاریم.

 

فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی در ادامه با اشاره به طرح مردم یاری عنوان کرد: دو برنامه ویژه را مد نظر داریم؛ یکی افتتاح از مدرسه دخترانه شبانه روزی  در اسلام آبادغرب که این خوابگاه بازسازی شده با اعتبارات ارتش را تحویل آموزش و پرورش خواهیم نمود و برنامه دیگر به علت  وسعت محدوده سرزمینی ما  در ایلام است که نور افشانی شب پیروزی انقلاب  و گرامیداشت 360 شهید را در ایلام برگزار می کنیم.

 

سرهنگ غلامعلیان اظهار داشت : یکی از وظایف ما در زمان صلح طرح های مردم یاری است و اقدامات ما محدود به زلزله نیست و در تمام مشکلات و بحران ها بادرایت فرماندهی هوشیار و ولایی در خدمت مردم هستیم، و تاکید فرماندهی ارتش در زلزله غرب کشور براین بود که اولین چهره ای که از روزنه چادرهای زلزله زدگان دیده شود همان چهره و لباس نظامیان باشد تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند و ارتش در زلزله حضور خود را در کنار مردم به خوبی نشان داد.

 

فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش در اسلام آبادغرب تاکید کرد: در دکترین نظامی دشمنان را تا عمق خاک خودشان دنبال و مرزهای خود را حفظ کردیم و در حال حاضر نیز اجازه داده شده دشمن را تا عمق خاک خود تعقیب و نابود سازیم.

 

وی بیان کرد: قطعا یکی از عواملی که اقتدار ارتش را به نمایش خواهد گذاشت با همکاری و همراهی رسانه ها به پیش خواهیم رفت، احساس امنیت  قطعا در سلامت روحی مردم تاثیر گذار خواهد بود.

 

سرهنگ غلامعلیان در پایان تاکید کرد: ما این اطمینان را به مردم ایران خواهیم داد که نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون بدون توقع در کنار مردم و در خدمت مردم هستند.