اسلام آباد خبر00:15 - 1397/11/14
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب درنشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد:

اصحاب رسانه سنگر اول مقابله با هجمه های دشمنان هستند/ تشریح برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در دهه مبارک فجر

اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: اصحاب رسانه سنگر اول مقابله با هجمه های دشمنان هستند لذا انتظار می رود؛ اصحاب رسانه با هر تفکر و گرایشی با ایجاد وحدت در راستای حفظ منافع ملی به مقابله با نفوذ بیگانگان بپردازند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرمانده سپاه اسلام آبادغرب درنشست خبری عصر شنبه 13 بهمن 97 در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطیه به مدعوین خیر مقدم عرض نمود.

 

وی با تأکید بر اولویت قرار دادن منافع ملی، اظهار کرد: امروز که همه ما جمع شده ایم دیگر بحث حزب، جناح و گروه معنا ندارد و هرکسی هر تفکری داشته باشد برای ما محترم است.

 

سرهنگ فرامرز باوندپور گفت: امروز دشمن با ما در جنگ نرم با اهداف راهبردی و عملیاتی درگیر است، دشمن بدنبال جهانی سازی غرب و غربی سازی جهان است و امروز بشریت به این نتیجه رسیده که فرهنگ غربی جوابگوی نیاز بشر نیست که این امر قدری کار شما را سخت کرده و باید با حساسیت بیشتری کار کنید.

 

وی افزود: دشمن در اهداف عملیاتی جنگ نرم در مسیر فرایند تغییر باورها کار می کند و دشمن به این را به خوبی فهمیده که تا باورهای ما را تغییر ندهد موفق نمی شود، لذا بدنبال اینست که باورهای مردم را تغییر دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنوان کرد: تغییر افکار و احساسات، تغییر رفتار و سبک زندگی و تغییر ساختار در سطوح کلان تصمیم گیری  از دیگر مواردعملیاتی دشمن است که مقام معظم رهبری سالها پیش تحت عناوین مختلف جنگ نرم و نفوذ هشدار دادند.

 

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 40 سالگی انقلاب، بیان کرد: انقلاب براساس شعارها و برای تحقق آن شعارها شکل گرفت و امروز بزرگترین دستاورد انقلاب این است که استقلال سیاسی داریم و خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم، هرچند مشکلاتی هم وجود دارد که با گذشت 40 سال از انقلاب زیبنده این مردم نیست، چون ملت ما ملت بزرگی هستند و با وجود تمام تبلیغات دشمن، پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند و ولایت را دوست دارند.

 

سرهنگ باوندپور با برشماری برخی از شعارهای مهم انقلاب نظیر؛ بازگشت به اسلام ناب محمدی، بازگشت به گفتمان اسلامی، آزادی و عدالت اجتماعی، نفی ظلم استکبار، اتکا نکردن به قدرت های الهی و دفاع از مظلومان بعنوان یکی از شعارهای راهبردی جمهوری اسلامی نام برد.

وی با بر شمردن برخی انتظارات از اصحاب رسانه، بیان داشت:  نیاز است در شرایط فعلی اصحاب رسانه با مسئولیت بیشتری مسائل را پیگیری کنند، رعایت اخلاق حرفه ای و رعایت عدالت نسبت به همدیگر و انتقال واقعیت ها به جامعه  برای یک خبرنگار از بدیهیات است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گفت: اصحاب رسانه سنگر اول مقابله با هجمه های دشمنان هستند لذا انتظار می رود؛ اصحاب رسانه با هر تفکر و گرایشی با ایجاد وحدت در راستای حفظ منافع ملی به مقابله با نفوذ بیگانگان بپردازند و با رعایت تقوای سیاسی  با نقد منصفانه، به زنده نگه داشتن امید در بین مردم و بیان دستاوردهای انقلاب در این ایام دهه فجر چهل سالگی انقلاب بپردازند تا نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

 

سرهنگ باوندپور در بخش دوم این نشست خبری با تشریح برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در دهه مبارک فجر، گفت: مهمترین برنامه ها با اولویت اجرا در سطح روستاهای محروم با حضور بسیجیان ولایتمدار برگزار می شود.

 

 

وی برگزاری یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: میز خدمت در سطح روستاهای محروم شهرستان نیزبرگزار می شود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عنوان کرد: اولین و دومین روز از برنامه های دهه فجر با برگزاری رژه موتورسواران، دیدار با امام جمعه شهرستان و مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد میناشی  با حضور مسئولین و خانواده های شهدا برگزار گردید.

 

سرهنگ باوندپورتصریح کرد: در سایر روزهای دهه مبارک فجر نیز دیدار با خانواده شهدا و یادواره شهید مدافع حرم احمدی فرد، مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقات تیر اندازی، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره آبروی محله، و خاطره گویی با حضور رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.

 

 

گفتنی ست؛ در آغاز این نشست خبری امیر صفری مسئول بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی،  ‌استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب را  امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

وی با اشاره به اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: راه‌اندازی پویش‌های رسانه‌ای به منظور بیان دستاوردهای انقلاب  در دستور کار جدی خبرنگاران قرار دارد.

 

 در این نشست خبری خبرنگاران نکته نظرات خود را بیان نموده و در این راستا؛ کوشیار محمدی پیشکسوت مطبوعات شهرستان نیز با بیان دغدغه های خبرنگاران  بر حمایت بیشتر از قشر خبرنگار و تلاش بیشتر روابط عمومی ها جهت انتقال اخبار تأکید نمود.

 

در پایان هوشنگ رزمدیده مسئول امور رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب با بیان دیدگاه های خویش، از همکاری معاونت فرهنگی-اجتماعی سپاه شهرستان و تلاش های بسیج رسانه شهرستان در راستای انعکاس اخبار و دستاوردهای 40ساله انقلاب تقدیر و تشکر نمود.