اسلام آباد خبر13:58 - 1397/11/15
مدیرعامل هندبال زاگرس اسلام آبادغرب:

بازی با تیم هندبال سپاهان اصفهان سرنوشت‌ساز است

مدیرعامل هندبال زاگرس اسلام آبادغرب پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: این برد برای ما حکم طی کردن 90 درصدی راه تا رسیدن به قهرمانی لیگ برتر هندبال را دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سجاد اعظم در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: تنها چهار بازی تا پایان فصل‌جاری هندبال باقی‌مانده است، در شرایط فعلی با سپاهان اصفهان هم امتیاز هستیم.

مدیرعامل هندبال زاگرس اسلامآبادغرببازی با سپاهان اصفهان را فینال مسابقات امسال دانست و گفت: باشگاه سپاهان اصفهان یک باشگاه کامل در همه رشته‌های ورزشی است و در رشته هندبال نیز با توجه به هزینه‌ای که برای باشگاه شده به دنبال کسب عنوان قهرمانی است و به همین دلیل با تمام توان در بازی روز جمعه، 18 بهمن‌ماه حاضر خواهد شد و ما امیدواریم با تلاش خوب بازیکنان و حمایت مردم خوب اسلام‌آبادغرباین بازی فینال گونه را با برد به پایان برسانیم.

اعظم پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان را سرنوشت‌ساز دانست و افزود: این برد برای ما حکم طی کردن 90 درصدی راه تا رسیدن به قهرمانی لیگ برتر هندبال را دارد.

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ پس از رقابت‌های نیم فصل بازیکنان جدیدی را به تیم خود تزریق کرده‌اند و باشگاه سپاهان اصفهان نیز با جذب چند بازیکن در نیم فصل، با قدرت بیشتر مسابقات را دنبال کرد، اما امیدواریم با توجه به هماهنگی، شور و نشاطی که در بین بازیکنان تیم وجود دارد بازی روز جمعه را با برد پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: در ابتدای فصل جاری سه هدف مهم را برای باشگاه تدوین کردیم که مهمترین شاد کردن مردم اسلامآبادغرببود و هدف دوم ماندن در رقابت‌های لیگ و هدف سوم کسب جایگاه اول تا سوم لیگ برتر بود.

اعظم بیان کرد: هم اکنون به شرایطی دست پیدا کردیم که در هر بازی که میزبان هستیم علاقمندان با پر کردن تمام ظرفیت سالن با شور و هیجان تمام نتایج تیم را دنبال می‌کنند و این بدان معنی است که ما توانستیم این شور و هیجان را به شهر اسلامآبادغربو مردم ورزش دوست آن هدیه بدهیم.

وی با اشاره سوابق تیم در سال‌های گذشته هندبال، گفت: در ورزش استان کرمانشاه و به‌خصوص در رشته هندبال بارها شاهد جرقه‌های بوده‌ایم که پس از مدت کوتاهی خاموش شده‌اند و نتوانسته‌اند به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه بدهند به همین دلیل در ابتدای فصل تمام همت باشگاه را بر این مساله متمرکز کردیم که شرایط ماندن در رقابت‌های لیگ برتر را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: پس از آنکه با کسب نتایج خوب ماندن ما در مسابقات لیگ برتر محقق شده به دنبال کسب عناوین اول تا سوم در مسابقات بودیم هر چند که در ابتدای فصل کسی باور نمی‌کرد که نماینده اسلامآبادغربپس از یک دوره از حضور در لیگ برتر هندبال کشور بتواند در جایگاه اول تا سوم جدول قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه هندبال اسلامآبادغربخاطرنشان کرد: هم اکنون قبل از اتمام فصل و در حالی که چهار بازی تاانتهایفصل فرصت باقی‌مانده است به همه اهداف خود دست پیدا کرده‌ایم و از این بابت خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با کمک بازیکنان تیم  نتایج لازم برای قهرمانی و آسیایی شدن را کسب کنیم.

انتهایپیام/پ/م