اسلام آباد خبر12:45 - 1397/12/07
با حضورمردم و مسئولین شهرستان برگزار شد؛

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد الزهرا (س) اسلام آبادغرب/ جلسه مطالبه گری مردم از مسئولین شهرستان+تصاویر

اسلام آبادخبر: جشن میلاد حضرت زهرا (س) توأم با جلسه مطالبه گری مردم از مسئولین شهرستان در مسجد الزهرا (س) اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در شب میلاد کوثر آل طاها، جشن میلاد حضرت زهرا (س) توأم با جلسه مطالبه گری مردم از مسئولین شهرستان در مسجد الزهرا (س) اسلام آبادغرب برگزار گردید.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهرا (س) شهرک جهاد اسلام آبادغرب، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهزا(س) به بیان فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت.

وی با اشاره به سوره کوثر به تفسیر آیات این سوره مبارک پرداخت و گفت: مفسرین 26 شأن نزول درخصوص کوثر دارند که همه اینها برای پیامبر(ص) است.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: منحرفین دختر دار شدن را اجاق کوری می دانستند اما خداوند در این شب خیر کثیری به پیامبر می دهد که برای عالمیان الگوست و خیر کثیر در فاطمه زهزا(س) است، فاطمه ای که همسر علی(ع) می شود و 12 امام معصوم از ذریه پیامبر و علی و فاطمه جاری و ساری است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در ادامه دیدارهای چهره به چهره و حضور در مساجد محلات، در حاشیه این جشن معنوی حاج آقا مهری  امام جمعه شهرستان با جمعی از مدیران قضایی، نظامی و انتظامی، ارگانهای دولتی خدمات رسان و نهادهای امدادی و حمایتی و فرهنگی و امور شهری با حضور در  مسجدالزهرا (س)  با مردم شهرک جهاد اسلام آبادغرب  دیدار کردند که در این دیدار پس از مطرح کردن سوالات و درخواستهای مردم، مدیران مربوطه به آنها پاسخ داده  و پیگیریهای لازم در زمینه حل مشکلات صورت گرفت.

گفتنی ست؛ مولودی خوانی کربلایی میلاد احمدیان، اهدای 18 کارت هدیه 50 هزار تومانی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم و پذیرایی از دیگر بخش های جذاب این برنامه معنوی بود.