اسلام آباد خبر13:53 - 1397/12/07
امام جمعه اسلام آبادغرب:

رهبری در آغاز گام دوم انقلاب زمینه دولت اسلامی امام زمان را آماده می کنند/تأکید بر مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب

اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب با تأکید بر مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در آغاز گام دوم انقلاب زمینه دولت اسلامی امام زمان(عج) را آماده می کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز کلاس اخلاق و نشست شورای هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندی سپاه اسلام آبادغرب با حضور مدیران شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در آغاز این نشست با اشاره به روایتی از شهید دستغیب به اهمیت قرائت زیارت عاشورا و اثرات آن در زندگی دنیوی و اخروی تأکید نمود.

 

وی در ادامه از زحمات مدیران  و بسیج رسانه شهرستان در تهیه و انعکاس شایسته اخبار و دستاوردهای 40 ساله انقلاب در دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: این امر نباید فقط  منحصر به دهه فجر باشد بلکه مدیران بطور مرتب زحمات خود و خدمات دولت و نظام را از طریق اصحاب رسانه به مردم گزارش و اطلاع رسانی نمایند و پیگیر مشکلات مردم باشند و ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی در هر دوراه ای شرایط خاص خود را داشته و در طول 40 سال گذشته بحران های زیادی را پشت سر گذاشته و این دوره هم حساسیت خاص خود را دارد، لذا لازم است وقت بگذارید و بیانیه گام دوم انقلاب  را با دقت مطالعه کنید.

 

وی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری در آغاز گام دوم انقلاب زمینه دولت اسلامی امام زمان(عج) را آماده می کنند و انشاءالله انقلاب در چله دوم خود به دست صاحب اصلیش برسد.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه؛ مشکلات اقتصادی مردم را نمی شود نادیده گرفت، عنوان کرد: برخی مشکلات بعلت ناکارآمدی و تصمیم غلط بعضی مدیران در داخل کشور است و برخی مشکلات مربوط به توطئه دشمنان است که موجب بی ثباتی در بازار مسلمین شده که باید برای این کمبودها و مشکلات تدابیری اندیشیده شود چون در تاریخ ثابت شده که ملت ایران در تنگنا  قرار گرفتن سفره مردم و شرمندگی در برابر خانواده را نمی پسندد.

 

وی افزود: از یک طرف دام زنده از مرزهای زمینی ما قاچاق می شود و از سوی دیگر با هواپیما گوسفند خارجی وارد کشور می شود، این یعنی؛ مدیریت ضعیف و کج سلیقگی، دشمنان پول می دهند نسل دام مولد را از کشور خارج می کنند تا مردم برای تهیه گوشت و مایحتاج اولیه زندگی به دردسر بیفتند.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به استعفای ظریف وزیر امور خارجه کشور گفت: در این شرایط نباید در زمین دشمن بازی کنیم و لازم است دولت و نظام تقویت شود و تحت لوای رهبری عالیقدر نظام اسلامی با اتحاد پیش برویم و انشاءالله با مدیریت جهادی همه مشکلات کشور حل خواهد شد.