اسلام آباد خبر15:52 - 1397/12/09
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

استقبال گسترده از آزمون مفاهیم قرآنی در اسلام آبادغرب بیانگر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است

اسلام آبادخبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به استقبال گسترده از آزمون مفاهیم قرآنی در اسلام آبادغرب گفت : فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش بیشتری یافته است‌.

به گزارشاسلام آباد خبر، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره اوقاف و امور خیریه ، اداره کل قرآن ،اداره آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در اسلام آباد برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به استقبال گسترده از آزمون مفاهیم قرآنی در اسلام آبادغرب گفت : فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش بیشتری یافته است‌.

 

وی با اشاره به اهمیت قرآن در جامعه افزود : قرآن محور مناسبات نظام اجتماعی در جامعه است و لذا باید زمینه گسترش آن را در جامعه فراهم کنیم .

 

حجت الاسلام رضایی با تقدیر و تشکر از از همکاری ادارات برگزار کننده مفاهیم قرآن کریم،  گفت : هم اکنون موسسات و مراکز قرآنی وابسته به این اداره نقش مهمی در این مسیر داشته اند و تلاش این اداره تحقق بخشیدن به فرامین  رهبری معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است‌.

 


به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، حمید خسروانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب  در این رابطه گفت : این آزمون با شرکت 1055 شرکت کننده در سه مرحله الکترونیک ،کتبی، و شفاهی برگزار، بخش الکترونیک اول و دوم اسفند برگزار گردید و آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور امروز 9 اسفند ماه در حال برگزاری و آزمون شفاهی در دوبخش حفظ جز 30 و حفظ غیر جز 30 برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: داوطلبان امروز در دو بازده زمانی  8:30 تا 10 و زمان بعدی 10:30 تا 12  نیم برگزار شد.

 

خسروانی بیان داشت :آزمون نوبت اول در 8 بخش در بین خانم ها و در 4 بخش در بین آقایان در رشته های  سوره ملک و واقعه، حفظ جز اول، حفظ 3 جز اول ، حفظ 5 جز اول ، حفظ 10 جز اول، حفظ 15 جز اول، حفظ 20 جز اول و حفظ کل قران کریم و در نوبت دوم در 3 بخش در بین خانم ها سطح اول جز 30، سطح دوم جز 30 و سطح 3 جز 30 برگزار گردید.

 

گفتنی ست؛ حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان و دکتر کریمی فرمانداراسلام آبادغرب از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم بازدید نمودند.