اسلام آباد خبر13:49 - 1397/12/11
با حضو رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)/

کارگاه آموزشی هیئت های اندیشه ورز در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضو رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز شهرستان، کارگاه آموزشی یک روزه هیئت های اندیشه ورز در در سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضو رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز شهرستان، کارگاه آموزشی هیئت های اندیشه ورز در سپاه  اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در ابتدای این کارگاه آموزشی یک روزه، با خیرمقدم به مدعوین، گزارشی از کلیات اقدامات هیئت های اندیشه ورز شهرستان ارائه نمود.

 

 

سرهنگ پاسدار افشار محمدی رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در این کارگاه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، عنوان کرد: در هییت های اندیشه ورز کارگروه های مختلفی داریم که در لایه های تخصصی تر در راستای کمک به دولت و پیدا کردن راهکارهای اساسی پیش رویم.

 

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 95 دستور بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز در احاد بسیج در تمام لایه ها صادر گردید که در راستای اعتلای درونی بسیج و اثر بخشی بیرونی فعالیت دارند.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به پشتوانه بودن هیئت های اندیشه ورز برای برنامه های بسیج، تاکید کرد: باعث پختگی برنامه این هیئت ها خواهد بود ما در شهر ظرفیت ها و آسیب ها را شناسایی و براساس آن برنامه های سال را تدوین و برنامه ایی با فکر به مرحله اجرا می رسانیم.

وی افزود: دشمن برنامه ریزی داشته و اتاق های فکر متعددی را طراحی نموده تا اختلاف افکنی بین اقوام و اثر بخشی بر روی ذهن جوانان را در اولویت قرار دهد از نکاتی بود که سرهنگ محمدی بر روی ان تاکید داشت و ادامه داد:اسلام آباد غرب در بین تمامی شهرستان ها متمایز و با مردمی دارای روحیه حماسی در جهت رفع آسیب ها در اقشار بسیج در حال پیشرفت است.

رئیس مرکز راهبردی بسیج در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار کرد: وظایف این هییت ها آسیب شناسی برنامه های بسیج و هدف ان تولید فکر، ایده،راهبردنگاری و هدایت عمومی لایه ها در سطوح برنامه های بسیج است و به شرطی موفق است که از دل اندیشه بسیج بتراود.

وی در پایان گفت: امروز ما در کشور مشکل داریم و برای این موفق بر رفع مشکل نمی گردیم که پشتوانه فکری در کار نیست که با برنامه ریزی و شناسایی راهکار ارائه دهند.

 

گفتنی ست؛ در پایان این برنامه مباحثی بصورت پرسش و پاسخ پیرامون برنامه ها ، مشکلات و راهکاری های رفع مشکلات جامعه از سوی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز شهرستان مطرح گردید.