اسلام آباد خبر15:29 - 1397/12/12
با حضور خواهران حوزه ام البنین و بسیج جامعه زنان شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم میلاد حضرت زهرا (س) در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: مراسم میلاد حضرت زهرا (س) با حضور خواهران حوزه ام البنین و بسیج جامعه زنان شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام عزتی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در مسجد امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم میلاد حضرت زهرا (س) با حضور خواهران حوزه ام البنین و بسیج جامعه زنان شهرستان  با سخنرانی حجت الاسلام عزتی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در مسجد امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام عزتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با اشاره به فضائل بانوی دو عالم، گفت: فاطمه زهرا س مستقیما از نور خدا آفریده شده که از ویژگی های بارز ایشان است.

 

وی افزود: شخصیت نازنین و مرتبه وجودی این بانوی بزرگ اسلام به چه اندازه است که خداوند در مورد ایشان چه بیانی دارد، الگوی حضرت زهرا که به ما رسیده است،یا آنچه انتظار می رود از من و شما که شیعه هستیم  در مملکتی زندگی می کنیم که قرار است مملکت امام زمان عج باشد چه انتظاری است؟

حجت الاسلام عزتی  خاطرنشان کرد: خداوند متعال شریکی ندارد و دوست دارد اگر شما کاری را انجام می دهید فقط برای خودش و خالصانه باشد.به عنوان مثال زمانی شما می خواهید به فقیری کمک کنیدخداوند دوست دارد زمانی که کمک میکنید برای رضای خودش باشد و بوق و کرنا راه نیندازید که من این پول را به فلان شخص دادم .خداوند می فرمایند هرچه که پنهان تر باشد ثوابش نزد من خدا بیشتر است .

 

وی با اشاره به آیات قرآن، گفت: هرکسی که شعائر الهی را زنده نگه دارد این از تقوای وجودش است و شعائر الهی یعنی چیزی که نام خدا و اهل بیت را زنده کند وبخشی  از شعائر الهی که در عهد و زمان ما متاسفانه  دارند فراموش می شوند .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با تأکید بر نامگذاری فرزندان بنام اهل بیت(ع)،  بیان داشت: آن کسی که نام فرزندانش را نام اهل بیت علیه السلام قرار می دهد تا لحظه ای که آن فرزند زنده است از اینکه نام او را می برید چون الگو را اهل بیت قرار داده اید خداوند طبق این ایه قران ((و من یعظم شعائرالله فان ها من تقوی القلوب)) برای شماها ثواب می نویسد.

 

وی افزود: اگر از حضرت زهرا س الگو می گیریم نام اهل بیت را زنده نگه داریم جز شعائر الهی است و مطمئن باشیدکه خداوند برای شما ثواب خواهد نوشت .هر خانمی که در میان جامعه با چادر حاظر می شود تا اون لحظه ای که با این حجاب است خداوند متعال برای او ثواب مینویسد چه ثوابی؟اینکه نام زهرا را دارند زنده می کنند.

اینکه طبق این آیه قران ((و من یعظم شعائرالله فان ها من تقوی القلوب)) دارد این آیه قران را بلند می کند و این آیه را تفسیر می کند .

 

حجت الاسلام عزتی گفت: پس قدر خود را بدانیم،زن خیلی نیاز نیست در جبهه و جنگ خود را حاضر کند جبهه جنگ زن همین جبهه جنگ فرهنگی است یعنی حضور زن با چادر در میان جامعه نام فاطمه زهرا (س) را بلند کرده است.

 

گفتنی ست؛ در این مراسم برنامه های دیگری نظیر؛ اهدای جوائز به قید قرعه، مولودی خوانی ذاکر اهل بیت(ع) کربلایی میلاد احمدیان و پذیرایی انجام گرفت.

 

وی تصریح کرد: قرار نیست در این دنیا زیاد بمانیم یک وقت ما را سرازیر قبر کنند آنجا بهترین زمانی است که فاطمه زهرا (س) بر روی سر من و شماها حاضر شود .و فاطمه زهرا (س)  روی سر کسی حاضر می شود که کدر این دنیا ما احترامش را گرفته باشیم و دینش را زنده کرده باشیم به فرزندانش که اهل بیت باشند احترام گذاشته باشیم .