اسلام آباد خبر11:49 - 1397/12/25
با خرید از غرفه بیماران خاص/

هفت سین خود را با عشق و نوع دوستی کامل کنید+تصاویری از نمایشگاه نوروزی در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: در هنگام تهیه گزارش ازنمایشگاه نوروزی در اسلام آبادغرب به یک غرفه غیرتکراری برخوردیم که به همه مردم شهرستان توصیه می کنیم؛ با خرید از غرفه بیماران خاص، هفت سین خود را با عشق و نوع دوستی کامل کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در هنگام تهیه گزارش ازنمایشگاه نوروزی در اسلام آبادغرب مشاهه کردیم همه غرفه ها مثل سال های گذشته تکراری ست،  اما در وسط نمایشگاه به یک غرفه غیرتکراری برخوردیم، که به همه مردم شهرستان توصیه می کنیم؛ با خرید از غرفه بیماران خاص، به شکرانه سلامتی( سین مهم زندگی مان) که خداوند مهربان به ما هدیه نموده، هفت سین خود را با عشق و نوع دوستی کامل کنند.

شریفی مسئول برگزاری نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه نوروزی در شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: این غرفه در راستای حمایت از انجمن بیماران تلاسمی استان کرمانشاه بصورت رایگان در اختیار ایشان قرار گرفته ضمن اینکه به نوعی حمایت مالی از این بیماران خاص به شمار می رود و هم با حضوراین بیماران در جامعه و فروش صنایع دستی خویش، شور، نشاط و امید در بین این بیماران ایجاد می گردد.

 


خبرنگارما ابراز امیدواری می کند با وجود تمام مشکلات اقتصادی، باروحیه  ایثار و نوع دوستی که ازمردم شریف شهرستان سراغ دارند؛ انتظار می رود شاهد حضورهرچه بیشتر شهروندان در این نمایشگاه در جهت کمک به بیماران خاص باشیم؛ مردم و مسئولین با خرید  از غرفه شماره 32  در راستای فرهنگ سازی کار خیر و نوعدوستی در شهرستان گام برداشته و همچنین بیماران خاص را مورد حمایت خود قرار دهند.

 

 

در ادامه این گزارش توجه مخابین گرامی را به تصاویری از دیگر غرفه های نمایشگاه دعوت می کنیم؛

بنا بر شواهد؛ غرفه آجیل  ازخلوت ترین غرفه ها بوده و غرفه مواد خوراکی و لوازم کودکان از پر بازدید ترین غرفه های نمایشگاه نوروزی هستند.

تعدادی از فروشندگان و غرفه داران این نمایشگاه  که از شهرهای مختلف کشور به اینجا آمده اند، در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، عنوان کردند: با وصف اینکه هر غرفه را 800 هزار تومان برای مدت 10 روز از 19 تا 28 اسفند اجاره کرده اند، اما فروش شان خیلی پایین است و اکثر مردم فقط برای بازدید از نمایشگاه دیدن می کنند . بخاطر مشکلات اقتصادی خریدشان خیلی اندک است.