اسلام آباد خبر14:35 - 1397/12/29
کارشناس فنی مرکز معاینه فنی مرصاد اسلام آبادغرب خبر داد:

فعالیت مرکز معاینه فنی خودرو مرصاد اسلام آبادغرب در تعطیلات نوروز

اسلام آبادخبر: کارشناس فنی مرکز معاینه فنی مرصاد اسلام آبادغرب گفت: مرکز معاینه فنی خودرو مرصاد اسلام آبادغرب در تعطیلات عید نوروز آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

مهندس فریبرز ملکی کارشناس فنی مرکز معاینه فنی مرصاد اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات به مرکز معایه فنی در پایان سال و همچنین در جهت رفاه حال شهروندان این مرکز معاینه فنی در روزهای تعطیل نوروز نیز فعالیت می کند و آماده ارائه خدمات به شهروندان و خودروهای عبوری خواهد بود.

 

وی با یادآوری اهمیت معاینه قبل از سفر افزود: در خط تست های مکانیکی با دستگاههای مکانیزه کنترل آیتم‌های ۱۸گانه مربوط به وضعیت ظاهری خودرو نظیر شیشه، لاستیک‌ها، چراغ‍‌‌های اخطار، برف پاک کن، شیشه شور، چراغ های جلو، نور بالا و پایین وضعیت بدنه و نیز ویژگی‌های فنی خودرو از لحاظ آلایندگی، میزان فرمان(همراستایی چرخ‌ها) کمک فنر، ترمز وضعیت اهرم بندی فرمان  انجام می شود که سبب اطمینان از سالم بودن و ایمنی خودرو می‌شود.
 
 
مهندس ملکی گفت: خودروهای صفرکیلومتر تا 2 سال نیاز به معاینه فنی ندارند و خودروهای با طول عمر بیشتر از 2 سال نیاز به اخذ معاینه فنی دارند و طبق قوانین راهور نداشتن معاینه فنی مشمول جریمه و توقیف خودرو می گردد.
 
 
وی افزود: در این مرکز معاینه فنی خودروهای CNG نیز انجام می شود.
 
 
گفتنی ست؛ مرکز معاینه فنی مرصاد اسلام آبادغرب واقع در کیلومتر 2 جاده اسلام آبادغرب به کرمانشاه قرار گرفته است و ساعت کار این مرکز 8 صبح الی 18 غروب می باشد.