اسلام آباد خبر13:14 - 1398/01/05
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب گفت: امسال هم همچون سالهای قبل طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار و از ۲۸ اسفند ماه 97 تا ۱۵ فروردین 98 طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

حمید خسروانی پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب  گفت: امسال هم همچون سالهای قبل طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برگزار و  از ۲۸ اسفند ماه 97  تا ۱۵ فروردین 98 طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه؛ برنامه های متنوع فرهنگی در امامزادگان شهرستان برگزار می شود، افزود : برپایی خیمه های معرفت، غرفه های سلامت و تندرستی ، غرفه کودکان ، نوجوانان و جوانان وبرگزاری مسابقه از جمله این برنامه هاست.

 

خسروانی در محل بقعه امامزاده حسن(ع) در بخش حمیل عنوان کرد: امسال نهمین سال  اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان سطح شهرستان هست که به همت اداره اوقاف و امورخیریه  اسلام آبادغرب برگزار می شود و  الحمدلله با استقبال بهتری نسبت به سال قبل مواجه شده است.

 

وی افزود: غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانی اعزامی از شهر قم، غرفه های کودکان، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر با اهدای جوائز به بچه ها، بیشترین استقبال را داشته اند.