اسلام آباد خبر22:07 - 1398/01/19
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

پیوند عملیات مرصاد و انقلاب اسلامی با جشنواره ملی تئاتر مرصاد

اسلام آبادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رویکرد جشنواره ملی تئاتر مرصاد باید با محوریت عملیات مرصاد و چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز ۱۹ فروردین ماه در دیدار با دبیر جشنواره ملی تئاتر مرصاد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: رویکرد جشنواره باید با محوریت عملیات مرصاد و چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران باشد و این دو موضوع پیوند ویژه ای با جشنواره داشته باشد.

 

وی افزود: باید برای تحقق این رویداد مهم با همدلی و اهمیت کارها را پیش برد و نسبت به بستر مناسب در ستاد اجرایی در شهرستان و شورای سیاستگذاری استانی اقدامات لازم را انجام داد.

 

جعفری تصریح کرد: در سطح شهرستان باید توجه جدی به جشنواره ملی مرصاد صورت گیرد و این اتفاق نیازمند حمایت و همراهی جدی شهرستان می باشد.

 

تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از حمایت های جدی حجت الاسلام جعفری از جشنواره ملی تئاتر مرصاد تقدیر و تشکر کرد و افزود: از ثمرات دوره جنابعالی ارتقاء جشنواره به گستره ملی و استقلال این جشنواره بود.

 

در ادامه رسول نادری دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از حسن اعتماد حجت الاسلام جعفری تقدیر و تشکر کردند و فراخوان جشنواره را تقدیم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمودند.

در پایان حجت الاسلام جعفری دستور ارسال فراخوان و انتشار آن را صادر نمودند.