اسلام آباد خبر14:45 - 1398/01/20
امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب:

آمریکای ملعون با این اقدامات کاری از پیش نخواهند برد چرا که تمام ملت ایران پاسدار هستند

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه اخلاق مدیران، در واکنش به اقدام آمریکای جنایتکار برعلیه سپاه پاسداران گفت: آمریکای ملعون قطعا با این حرکت خود نیز کاری از پیش نخواهند برد چرا که تمام ملت ایران پاسدار هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه اخلاق مدیران، در واکنش به اقدام آمریکای جنایتکار برعلیه سپاه پاسداران گفت: همه ملت ایران  پاسدار هستند.

 

حجت الاسلام مهری اظهار کرد: درست در سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران (در سال ۵۸) شیطان بزرگ یک بار دیگرا چهره کریه خود را نمایان کرد و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داد.

 

وی افزود: در آن زمان امام خمینی (ره) به مناسبت  قطع رابطه آمریکا با ایران گفت: ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم؛ چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است. ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را که ابرقدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه- یعنی خاتمه دادن به چپاولگریها- کرده است، اگر جشن بگیرد حق دارد.

 

 امام جمعه شهرستان تصریح کرد:  آمریکای ملعون قطعا با این حرکت خود نیز کاری از پیش نخواهند برد چرا که تمام ملت ایران پاسدار هستند.

 

گفتنی ست؛ مدیران ادارات شهرستان در پایان این جلسه ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا، روز پاسدار را به  فرمانده سپاه اسلام آبادغرب تبریک گفتند.

 

شایان ذکر است فرمانده سپاه اسلام آبادغرب و جمعی از پاسداران شهرستان در دیدار با امام جمعه شهرستان با آرمان های والای امام(ره)، رهبری و شهدا، تجدید بیعت نمودند.