اسلام آباد خبر09:27 - 1398/01/29
به مناسبت روز ارتش/

صبحگاه مشترک نیرو های مسلح در اسلام آباد غرب برگزار شد

اسلام آبادخبر: صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت روز ارتش در محل تیپ181 زرهی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز به مناسبت روز ارتش مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین اسلام آباد غرب در محل پادگان الله اکبر درشهرستان برگزار شد.

 

فرمانده تیپ 181زرهی شهید سرلشکر سلیمی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: 29 فروردین مصادف با پیام تاریخی امام راحل(ره) است، در زمانی که خناسان زمزمه انحلال ارتش را زمزمه کردند امام خمینی(ره) با بصیرت و دور اندیشی پیام تارخی خود را صادر فرمودند که در چنین روزی ارتش در بین مردم به رژه بپردازد و موجودیت خود را به معرض نمایش بگذارد.

وی افزود: ارتش در خدمات امام و انقلاب ماند و اکنون بعد از 40 سال از گذشت اقلاب، ارتش بااقتدار در رکاب ولی امر مسلمین جهان گوش به فرمان است و توطئه های دشمنان را با کمک سپاه قهرمان و نیروی انتظامی فداکار یکی پس از دیگری خنثی می کند.

 

 

سرهنگ دکتر امیر غلامعلیان با اشاره به رشادت نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه با از جان گذشتگی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی ایران به دست دشمن بیفتد و در دوران مردمیاری در بحران های زلزله و سیل می بینیم که نیروهای مسلح ارتش و سپاه اولین نیروهایی هستند که به یاری مردم می شنابند و در کنار دولت به خدمت رسانی به هموطنان می پردازند.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون گوش به فرمان مقام معظم رهبری، در اوج اقتدار تهدیدات دشمن را رصد می کند و آمادگی سرکوب هرگونه تهدید را در کوهتاهترین زمان ممکن در هر نقطه ای  را دارد.

فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ارتش، عنوان کرد: رهبری با فرمایشات گهر بار خویش ارتش را مورد تفقد قرار دادند و این کلام گهربار رهبری برای ما افتخار بزرگی است.

وی خاطرنشان ساخت: ما به شجره طیبه بودن و مکتبی بودن ارتش و اینکه به فرموده رهبری؛ ارتش گنجینه ای پرافتخار و نمایشگاهی ازارائه ارزش های اسلامی هستیم، افتخار می کنیم.

گفتنی ست؛ در پایان این مراسم  نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی حاضر در میدان، از جلوی جایگاه فرماندهان نظامی و مسئولین رژه رفتند.