اسلام آباد خبر15:35 - 1398/01/30
فرمانده لشگر ۱۸۱ زرهی ارتش اسلام آبادغرب

ولایت محوری اصلی ترین عنصر ارتش است

اسلام آبادخبر:یکی از اصلی ترین شاخص های بارز ارتش ولایت محوری است

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ غلامعلیان فرمانده تیپ ۱۸۱زرهی شهید سرلشکر سلیمی ارتش درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ۳۰ فروردین عنوان کرد: ۲۹ فروردین در تاریخ انقلاب به عنوان هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است،نیرویی که در خدمت ارمان های جمهوری اسلامی ایران است. 

وی در ادامه افزود: در کشور یکی از مولفه های قدرت ارتش است که امام ره گفتند: ارتش اساس و رکن اساسی یک کشور است.

فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد‌غرب با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد ارتش افزود: ارتباط و گستردگی با بدنه ی ملت چه در دوران انقلاب و چه در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و بدنه ی ارتش همین جوانان و مردم عادی بودند که امام ره در زمان تبعید خود گفتند: بسیاری از فرماندهان ارتش با من در ارتباط هستند.

غلامعلیان در ادامه یاداور شد: بعد از اتمام دوران دفاع مقدس در زمان بازسازی کشور تمام ادوات ارتش در اختیار بازسازی کشور بود.

این فرمانده دلاور افزود: ولایت محوری که از اصلی ترین عنصر و شعار ارتش است و از افتخارات ما این است که فرمانده ما فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین و نائب امام زمان (عج) است.

وی گفت: معنویت محوری از خصوصیات دیگر ارتش است که تمام آموزش و حرکات ما آمیخته ای با معنویت است.

وی با اشاره به نقش ارتش در خنثی سازی سال ۸۸ گفت: یکی دیگر از شاخص ها بصیرت بسیار بالا ست که در زمان فتنه سال ۸۸ دیدیم که رهبری گفت بصیرت یعنی در زمان تصمیم درست گرفته شود و در چهار چوب نظام قدم برداریم و از جمله آن رصد تهدیدات لحظه ای دشمن در همه زمینه ها است و چندی پیش حرکت زشت ایالت متحده آمریکا را در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه دیدیم و پس از آن حرکت به موقع فرمانده کل ارتش این قضیه را مدیریت و خنثی کرد.

غلامعلیان گفت: آرزوی محو رژیم صهیونیستی به عنوان شاخص ترین شعار ما و با آمادگی خود با فرماندهی کل قوا این نطفه نامشروع را از زمین محو خواهیم کرد.

این مقام مسئول گفت: از موارد دیگر دشمن ستیزی حضور نیروها و ادوات ارتش برای دفاع از حرمین اهل بیت است.

وی در پایان گفت: رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش این گونه بیان داشت که: ارتش به عنوان یک ارتش مکتبی و متدین است.

انتهای پیام/س