اسلام آباد خبر15:01 - 1398/01/31
با اهدای لوح وزیر توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان کرمانشاه صورت گرفت؛

تقدير وزير بهداشت از فرماندار اسلام آباد غرب+عکس

اسلام آبادخبر: لوح تقدير وزير بهداشت و درمان توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان به فرماندار اسلام آباد غرب اهدا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ صبح امروز در نشست فرماندار که  با رئيس ،معاونين و مديران دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه برگزار شد؛ موضوعات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب مورد بررسي قرار گرفت.


در اين جلسه فرماندار اسلام آباد غرب در سخناني با قدرداني از زحمات  مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان  و شبكه بهداشت شهرستان گفت: خوشبختانه اقداماتي كه در اين حوزه در چند سال اخير ايجاد شده بسيار چشمگير است و قطعا با توجه به شرايط موجود شهرستان  بعنوان قطب درمان غرب استان اين روند مي بايست تداوم داشته باشد.


افشین کریمی گفت:  در بحران زلزله خدمات مجموعه درمان شهرستان به آسيب ديدگان چشمگير بود و حادثه ديدگان در بيمارستان و مراكز درماني اين شهرستان  پذيرش و دوره هاي درمان خود را طي كردند.


فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود عنوان كرد: انتظار داريم موضوع مقاوم سازي بيمارستان  فاز دو و همچنين روند ساخت بيمارستان خيرين تسريع يابد و در بحث تجهيز خانه هاي بهداشت و مراكز درماني نگاه ويپه اي به شهرستان داشته باشيد


دكتر كريمي افزود: بحث ايجاد مركز غربالگري سرطان  بسيار براي شهرستان ضروري است.


فرماندار اسلام آبادغرب در اين جلسه از حمايتهاي استاندار کرمانشاه،  نماينده مجلس  و مجموعه دانشگاه علوم پزشكي استان در راستاي پيگيري امور حوزه سلامت شهرستان اسلام آباد غرب  قدرداني كرد.


در ادامه اين جلسه رئيس و معاونين دانشگاه علوم پزشكي از نگاه سلامت محور فرماندار اسلام آباد غرب قدرداني و  گزارشي از اقدامات اين حوزه را ارائه نمودند و خواسته هاي فرماندار شهرستان در اين جلسه توسط رئيس دانشگاه به معاونين ابلاغ و مقرر شد هر يك از معاونين در جلسه آتي گزارش اقدامات را ارائه نمايند.


در پايان اين جلسه لوح تقدير وزير بهداشت و درمان توسط رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان به فرماندار اسلام آباد غرب اهدا شد.