اسلام آباد خبر23:33 - 1398/02/02
به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

برگزاری کنگره شعر اقتدار در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، کنگره شعر اقتدار در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، کنگره شعر اقتدار به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ در خصوص تروریستی خواندن این نهاد انقلابی، با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از پاسداران و مسئولین شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب و سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

خسرو تمری  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن خیرمقدم به مدعوین، با اشاره جایگاه سپاه گفت: این برنامه به مناسبت دوم اردیبهشت ماه روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و بیان رشادت‌ها و حماسه‌های دلاورمردان پاسدار ایران اسلامی و محکوم نمودن اقدام دولتمردان آمریکا این برنامه برگزار گردیده است.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در ابتدای مراسم ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: سپاه در تمام ابعاد امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، محرومیت زدایی و... با اقتدار عمل کرده است.

وی افزود: بعد پیروزی انقلاب اسلامی هر جایی نیاز به حضور سپاه بوده این نهاد دریغی در ارائه خدمات نداشته است، امروز دشمن بیشتر از خود ما در درون اقتدار و عملکرد سپاه را رصد و متوجه شده که قدرت خطرناکی برای آنان است.

حجت‌الاسلام  مهری خاطرنشان ساخت: امروز دشمن پی برده است که یکی از مهم‌ترین عامل اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و جمعی از شاعران استانی در این محفل، پیامی که داشت پیام اقتدار ملی و بین المللی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.