اسلام آباد خبر14:39 - 1398/02/15
گزارش تصویری-تشریحی؛

مراسم جشن تئاتر در اسلام آبادغرب/تجلیل از حامیان و عوامل اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد+تصاویر

اسلام آبادخبر: مراسم جشن تئاتر اسلام آبادغرب و تجلیل از حامیان و عوامل اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد عصر دیروز در محل مجتمع غدیر برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ویژه برنامه جشن تئاتر اسلام آبادغرب و تجلیل از حامیان و عوامل دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آباد غرب در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار گردید.

این جشنواره که با حضور مظفر تیموری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، محمدرضا درند رئیس انجمن نمایش استان و مسئولین ادارات و نهادها و اصحاب رسانه و جمعی از هنرمندان شهرستان اسلام آباد غرب همراه بود، از ادارات و نهادها، اصحاب رسانه، عوامل دبیرخانه مرصاد و تعدادی از پیشکسوتان حوزه تئاتر تقدیر و تجلیل گردید.

 

 

در این مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از زحمات ادارات و نهادها و اصحاب رسانه شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود : بدون کمک و مشارکت این نهادها امکان برگزاری با کیفیت و مناسب جشنواره مقدور نبود.
وی گفت : این برنامه با تلاش و کوشش تمام و کمال بچه های انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده و جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.
تمری بیان داشت : جشنواره تئاتر مرصاد امروز به یک برند ملی تبدیل شده و این جشنواره جایگاه خودش را در سطح کشور پیدا کرده و یقینا در آینده شاهد رونق این جشنواره خواهیم بود.
وی به اهمیت نقش رسانه ها پرداخت و افزود : رسانه ها مهمترین نقش را در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد داشتند و با پوشش گسترده این رویداد جایگاه ویژه ای به تئاتر  دادند.

 

 

  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه: ظرفیت احداث پردیس سینمایی در اسلام آباد غرب وجود دارد.

 

معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم جشن تئاتر اسلام آباد غرب گفت: اسلام آباد غرب از ظرفیت فرهنگی هنری بالای برای برخوردار است و این را می توان در جشنواره ملی تئاتر مرصاد مشاهده کرد.
وی گفت : برگزاری این مراسم با شکوه  یعنی آمادگی مجدد برای شروع مجدد جشنواره ملی مرصاد و این امیدوارکننده است.
تیموری عنوان کرد: پوشش رسانه ای دهمین جشنواره ملی مرصاد در سطح گسترده ملی اتفاق افتاد و خبرنگاران و خبرگزاری ها به نحو احسنت جشنواره را به خوبی پوشش دادند.
وی افزود: دهمین جشنواره ملی مرصاد یک جشنواره دلی و قلبی بود که امروز اولویت اساسی استان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: ظرفیت احداث پردیس سینما در اسلام آباد غرب وجود دارد و با پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقدمات راه اندازی این پردیس سینمایی فراهم شده است.
وی ابراز امیدواری کرد : با مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان اسلام آبادغرب جشنواره سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد و امیدوارم با همکاری نهادهای سطح شهرستان اسلام آباد غرب یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به نحو با شکوهی برگزار شود.

 

برگزاری موفق جشنواره ملی تئاتر مرصاد نتیجه همکاری ادارات و نهادها و اصحاب رسانه بود

دکتر کریمی سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه  به اهمیت کارهای فرهنگی هنری اشاره و بیان داشت : روند خوبی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اتفاق افتاده و همه ادارات باید دست به دست هم بدهند و برنامه های فرهنگی را به نحو مناسبی برگزار نمایند.
وی افزود: سال گذشته جشنواره تئاتر ملی مرصاد به نحو مطلوبی برگزار شد و  در این اتفاق باید از تلاش و کوشش و بچه های نمایش تقدیر و تشکر کنم.

معاون توسعه و مدیریت استانداری استان کرمانشاه در مراسم جشن تئاتر اسلام آبادغرب افزود : در طی ۴سال خدمت در اسلام آبادغرب در جمع هنرمندان بودن بهترین خاطرات بود.

وی افزود : هنرمندان خالق روزهای خوش هستند و سال گذشته یک کار جهادی در جشنواره ملی مرصاد صورت گرفت.
وی به نقش رسانه ها اشاره و بیان داشت : امروز نقش رسانه تاثیرگذارترین کار ها در شهرستان را شکل خواهد داد.