اسلام آباد خبر01:17 - 1398/02/16
گزارش تصویری؛

گوشه هایی از خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور بازی دراز توسط سپاه و دیگر ادارات اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: گوشه هایی از خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور بازی دراز توسط سپاه و دیگر ادارات اسلام آبادغرب به تصویر کشیده شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، با فرا رسیدن موسم عاشقی و طریق عرفان، عاشقان و رهروان شهداء در سراسر کشور مشق ارادت را با خالصانه ترین قلم ها می نویسند؛  گوشه هایی از خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور بازی دراز توسط سپاه و دیگر ادارات اسلام آبادغرب به تصویر کشیده شده است.

 

اسدی رییس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب گفت:  هلال احمر اسلام آبادغرب بخشی از مهمانان سراسر کشور در سالروز آزاد سازی بازی دراز را که عازم  سرپل ذهاب بودند در شهرستان اسکان نمود و در روز صعود سراسری به یادمان  یک دستگاه آمبولانس و سه نجاتگر ، هم چنین یکدستگاه تانکر  آب اشامیدنی در مسیر صعود بازی دراز استقرار پیدا کرد.

 


 

 

به گفته با حضور  دکتر نادری ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب، بسیج جامعه پزشکی شهرستان اسلام آبادغرب در سالگرد غرور آفرین بازی دراز تشکیل جلسه داده و پزشکان و کارشناسان داوطلب فوریت های پزشکی، پرستاری و ... جهت خدمت رسانی و امدادرسانی احتمالی به کاروان راهیان نوز در اورژانس صحرایی شهدای بازی دراز حضور پیدا کرده و بیمارستان اسلام آبادغرب بعنوان معین درمانی منطقه غرب در آماده باش کامل بوده است

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، به همت بسیج اصناف وبازاریان و گردان امام حسین (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی بازی دراز برای مسافران و عاشقان شهداء و کاروان های راهیان نور  ایستگاه صلواتی  در ورودی و خروجی شهر اسلام آبادغرب بر پا شد.

 

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، علاوه بر اعزام 3000نفر از مردم شهرستان شهید پرور اسلام آبادغرب به پاس قدردانی از شهدا در ویژه برنامه صعود 32 هزار نفری به یادمان شهدای بازی توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان، یک روز قبل از صعود سراسری عصر روز 12 اردیبهشت گردان بیت المقدس بسیج سپاه شهرستان به ارتفاعات بازی دراز در سرپل ذهاب اعزام گردید که با حضور فرماندهی ناحیه و پایوران سپاه اسلام آبادغرب اقدام به تأمین امنیت و انتظامات بخشی از مسیر صعود به بازی دراز و ساماندهی مسیر پارکینگ های یادمان را تأمین نمودند.