اسلام آباد خبر14:08 - 1398/02/19
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اسلام آبادغرب یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران خواهد بود

اسلام آبادخبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید از نمایشگاه کتاب مدرسه شاهد شهید زمانی گفت: با همکاری و همراهی نهادهای فرهنگی امسال اسلام آبادغرب یکی از نامزدهای نهایی پایتخت کتاب ایران خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید از نمایشگاه کتاب مدرسه شاهد شهید زمانی گفت:  با همکاری و همراهی نهادهای فرهنگی امسال اسلام آبادغرب یکی از نامزدهای نهایی پایتخت کتاب ایران خواهد بود.


خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در معیت حسین مرعشی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب از نمایشگاه کتاب دبستان شاهد شهید زمانی بازدید کردند.


در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان داشت : سال گذشته با همکاری اداره آموزش و پرورش و مجموعه ادارات و نهادها گام های موثر وارزشمندی را برداشتیم و شعار اسلام آباددر مسیر پایتخت کتاب ایران را محقق نمودیم.


وی افزود : خوشبختانه این اقدامات ارزشمند باعث شد اسلام آبادغرب هم در جام باشگاههای کتابخوانی و هم در پایتخت کتاب جزء شهرهای برتر کشور شود و این مسیر را در سال ۹۸ نیز با شعار اسلام آبادغرب نامزد دریافت پایتخت کتاب ایران ادامه پیدا خواهد کرد.


در این بازدید مرعشی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بر توجه دانش آموزن به کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.


برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب و مسابقه نقاشی با موضوع کتاب از نتایج این بازدید بود که قرار شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوایز این مسابقات را تامین کند.

 

گفتنی ست؛ در راستای طرح پایتخت کتاب ایران و تحقق شعار اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران کلاس شاهنامه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران از تمامی طرح های کتاب و کتابخوانی حمایت می کند و به دنبال توسعه فرهنگ کتاب و کتبخوانی است.

 

وی افزود : این کلاس ها روز های شنبه هر هفته از ساعت ٣٠ : ١٥ الی ١٧ در محل مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط خانم باستان برگزار می شود.