اسلام آباد خبر15:41 - 1398/02/23

دیدار مسئولان فرهنگی اسلام آباد غرب با خانواده شهید طلبه همدانی+تصاویر

اسلام آبادخبر: مسئولان فرهنگی اسلام آباد غرب با خانواده شهید طلبه همدانی دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، امام جمعه، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب با خانواده شهید روحانی همدانی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

 

حجت الاسلام کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در این رابطه گفت: شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی اوج مظلومیت و ساده زیستی خانواده شهید را در مقابل دید همگان به نمایش گذاشت.

 

وی افزود: تبلیغات منفی علیه حوزه های علمیه و روحانیت، توسط دشمنان اسلام سابقه ای به درازای تاریخ دارد و سلوک و رفتار شهدای روحانی، مهر تاییدی بر این مطلب می باشد.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه دلجویی از پدر و برادر روحانی شهید در فضایی معنوی و صمیمانه صورت گرفت افزود: در این دیار از نزدیک با سادگی و مظلومیت والدین و خانواده شهید مواجه شدیم.

 

وی خاطرنشان ساخت: شهید قاسمی با عبادات استیجاری جهیزیه دخترش را تهیه کرده بود؛ در واقع خداوند او را گلچین کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)  اسلام آبادغرب با اشاره به اشاره به اینکه سادگی و پاکی در خانواده شهید قاسمی موج می زد، ابراز داشت: برادر شهید می گفت: مصطفی همیشه خندان بود و حاضر نبود کوچکترین ظلمی و حق الناسی انجام بدهد و از کودکی مراقب بود همیشه رضای خداوند را بجا بیاورد. مطمئنم اگر همان قاتل از نزدیک با ایشان برخورد می کرد حاضر نبود کوچکترین اخمی به شهید انجام بدهد؛ چون خوش اخلاق و مهربان بودند.

 

وی تصریح کرد: مسببین جوسازی رسانه ای در فضای مجازی بدانند که به علت پیاده نمودن دسسیسه منافقین، در ریختن خون این روحانی شهید شریک و سهیم هستند.

 

گفتنی ست؛  مسئولان فرهنگی اسلام آباد غرب پس از دیدار و دلجویی از خانواده روحانی شهید همدانی برای قرائت فاتحه و ادای احترام به راه و آرمان خونین شهدا بر سر تربتش حاضر شدند.