اسلام آباد خبر13:28 - 1398/02/24
در پی کسب افتخارات دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری صورت گرفت؛

تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان اسلام آبادی برگزیده مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز+عکس

اسلام آبادخبر: در پی کسب افتخارات دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری از فرهنگیان و ۵۰نفراز دانش آموزان اسلام آبادی برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استان تجلیل شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی کسب افتخارات دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری از فرهنگیان و ۵۰نفراز دانش آموزان اسلام آبادی برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استان تجلیل شد.

 

حسین مرعشی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ،ضمن برشمردن فیوضات و  برکات  ماه  مبارک رمضان، افزایش ارتباط و انس با قرآن کریم در میان دانش آموزان را باعث ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ ، ترویج و فرهنگ سازی قرآن در بین دانش اموزان بیان کرد.

 

وی حفظ آیات و قرائت سوره هایی از قرآن و بکارگیری آن در زندگی فردی را تشویق و ترغیب دانش اموزان به قرآن دانست و افزود: فراگیری آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان مستعد باعث می شود زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی متاسفانه مورد هجمه‌ها و هدف دشمنان در دهه‌های اخیر قرار گرفته است، افزود:  دشمنان درصدد آسیب رساندن به نسل امیدوار جامعه یعنی نوجوانان و جوانان  هستند.که راه مقابله با این هجمه ها انس  دانش آموزان با قرآن و توسل به ائمه  و سیره اهل بیت (ع) بیان کردند.

 

در ادامه حیدر پور کارشناس  قرآن عترت نماز شهرستان  با ارائه گزارشی از روند مسابقات، بیان کرد: مسابقات قرآن ْ عترت و نماز  مرحله شهرستان اسلام آباد غرب  در بهمن و اسفند ماه 1397  مقاطع متوسطه اول و دوم با حضور 1470 دانش آموز برگزارگردید. که 356 دانش آموز حائز رتبه های اول تا سوم شهرستان گردید‌ند. 120 دانش آموز حائز رتبه اول که 99 نفر از این تعداد به مرحله استان اعزام و 50 نفر حائز رتبه های برتر استانی ( اول تا سوم ) گردیدند.که ۱۰نفر آنان به مرحله کشوری راه پیدا کردند که خوشبختانه  شهرستان اسلام آباد غرب مقام اول شهرستان های استان را کسب نمود همچنین  ۷نفر از فرهنگیان  به مسابقات مرحله استانی راه پیدا کردند.

 

در پایان این مراسم از فرهنگیان برگزیده چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان  و دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز با اعطای لوح تقدیر و کارت هدیه  تجلیل و تقدیر بعمل آمد.