اسلام آباد خبر20:09 - 1398/02/24
به همت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان صورت گرفت؛

اولین مانور تذکر لسانی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب برگزار شد + تصاویر

اسلام آبادخبر: اولین مانور تذکر لسانی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر به همت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با ماه مبارک رمضان، عصر امروز اولین مانور تذکر لسانی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر به همت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

قبل از اجرای مانور سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در مسجدجامع اسلام آبادغرب، ضمن تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بر داشتن اشراف کامل نسبت به قوانین و بینش کامل در خصوص این فریضه الهی تاکید نمود.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با اشاره به آیات و روایات اسلامی به تشریح اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و نقش آن در سلامت جامعه و زندگی فردی مسلمین پرداخت.

 

گفتنی ست؛ سرهنگ بهشتی فرمانده ناحیه کرمانشاه  و حجت الاسلام کریمی نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه بعنوان ناظرین ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در این برنامه حضور داشتند.

همچنین برادرمیلاد احمدیان مسئول دفتر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان گروه بندی برادران و خواهران طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر را اعلام نمود.