اسلام آباد خبر15:22 - 1398/02/30
در راستای شعار "اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب" صورت گرفت؛

تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی کتاب و کتابخوانی اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از برگزیدگان مسابقه نقاشی کتاب و کتابخوانی اسلام آبادغرب تقدیر شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از برگزیدگان مسابقه نقاشی کتاب و کتابخوانی اسلام آبادغرب تقدیر شد.

طی مراسمی با حضور رئیس هلال احمر ، رئیس تربیت بدنی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب و مدیرعامل موسسه صعود بنیاد سبزو معاون پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش از تعدادی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی نیما که در مسابقه نقاشی با مضوع کتاب و کتابخوانی شرکت کرده بودند تقدیر شد.

 

گفتنی ست؛ در راستای شعار اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران از ٢٠ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی مدرسه شهید زمانی اسلام آبادغرب نیز تقدیر شد.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آباد خبر، پیش از این نیز مراسم تقدیر از برگزیدگان مساقه نقاشی با مضوع کتاب و کتابخوانی و با شعار اسلام آباد غرب نامزد پایتخت کتاب ایران در مدرسه شهید زمانی اسلام آبادغرب برگزار شد. 

در این مراسم مهدس رحیمی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از دست اندرکاران این برنامه گفت : باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب که در سال ٩٧ با شعار اسلام آبادغرب در مسیر پایتخت کتاب ایران گام اساسی برداشت و به شایستگی توانستند در ردیف ٢٠ شهر برتر کشور قرار بگیرند تقدیر و تشکر نمایئم و اکنون این شهر خود را به عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران مهیا می کند. 

وی افزود : باید بستر لازم برای توسعه شهرستان با فعالیت های کتابخوانی آماده بکنیم و همه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برنامه هایی که به توسعه شهرستان منجر می شود  کمک کنیم. 

در این مراسم نیز حسین مرعشی معاون پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش به اهیمت کتاب و کتابخوانی اشاره و بیان داشت : کتاب جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و می توان با ابزار کتاب زمینه دانایی و رشد جامعه را فراهم کنیم . 

وی در پایان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب که زمینه برگزاری این مراسم را فراهم کرده بود تقدیر و تشکر کرد.