اسلام آباد خبر15:29 - 1398/02/31
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مردم در امر فرهنگسازی این امر خدا پسندانه اهدای عضو شبکه بهداشت را یاری فرمایند

اسلام آبادخبر: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب با آرزوی صحت و سلامت برای تمامی شهروندان عزیز تقاضا نمود؛ مردم در امر فرهنگسازی این امر خدا پسندانه شبکه بهداشت را یاری فرمایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، خبرنگار ما به مناسبت ۳۱ اردیبهشت ماه، روز ملی اهدای عضو گفگویی را با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام داده اند؛

 

دکتر محمدرضا نادری در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن گرامیداشت 31اردیبهشت ماه روز ملی اهدای عضو، اظهار کرد: واحد اهدای عضو (opu)در شبکه اسلام آباد غرب از سال قبل تشکیل گردیده است.

 

وی افزود:  واحد اهدای عضو (opu) شهرستان در حال حاضر دارای دو نیروی  آموزش دیده در بیمارستان می باشد که بامشاوره متخصصین مغز واعصاب، داخلی، جراح مغز و اعصاب مشغول فرهنگسازی و آموزش می باشند و در این راستا خانواده محترم یکی از شهروندان اقدام به اهداءعضو بیمار گرانقدر مرگ مغزیشان نمودند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان ساخت:  جلسه سازمان مردم نهاد مربوطه هم در فرمانداری تشکیل شد ضمن اینکه  شهرداری و شورای محترم شهر هم در امورات مربوطه حداکثر همکاری را با بیمارستان در امر فوق داشته اند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت ۳۱ اردیبهشت ماه، روز ملی اهدای عضو یاد این بانوی بزرگوار اسلام آبادی را گرامی میداریم که به گفته مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اهداء اعضاء پیکر بانوی اسلام آبادی جان ۸ نفر از مرگ نجات یافت.

 

 مرحومه مغفوره بتول صالحی 42سال سن ودارای دو دختر سیزده  و  هفت ساله بوده که در اواخر اسفند 97 بعلت مرگ مغزی دارفانی را وداع گفت.(روحش شاد-یادش گرامی)

 

 

دکتر نادری با گرامیداشت یاد این بانوی گرانقدر و تقدیر از خانواده بزرگوار ایشان و با آرزوی صحت و سلامت برای تمامی شهروندان عزیز تقاضا نمود؛ مردم در امر فرهنگسازی این امر خدا پسندانه شبکه بهداشت را یاری فرمایند.

 

گفتنی ست؛  انجمن مردم نهاد  اهدای  عضو ایرانیان شعبه کرمانشاه و تیم فراهم آوری اعضای پیوندی  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه ای که در واخر فرورین 98 با مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب داشتند، پیشنهاداتی جهت رایگان  نمودن هزینه بیمارستانی اهدا کننده عضو و اختصاص رایگان قبر به اهدا کننده عضو توسط شهرداری داشتند.