اسلام آباد خبر15:13 - 1398/03/19
دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

قلع و قمع و تخریب 2 دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب +عکس

اسلام آباد خبر: دادستان عمومی اسلام آباد غرب از اجرای حکم قلع و قمع دو دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب  در گفتگو بااسلام آباد خبر، از اجرای حکم قلع و قمع دو دستگاه ساخت و ساز غیر مجاز احداثی در اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: در راستای قلع بنا و مستحدثات و اعاده وضع به حالت سابق از اراضی ملی تعداد ۲ باب ساختمان که به صورت غیر قانونی احداث شده بود  با دستور دادستانی شهرستان تخریب گردید.

 

گفتنی است، این ساختمان ها با همکاری نیروی انتظامی، مسکن و شهرسازی، شهرداری و نیروهای  منابع طبیعی اسلام آبادغرب تخریب گردید.

 

شایان ذکر است؛ در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با دستور دادستان اسلام آبادغرب 3 فقره دیگر تخریب و قلع و قمع متصرفات احداثی در شهرستان صورت گرفت.

 

دادستان شهرستان  در این رابطه گفت: این املاک توسط افراد سودجو که متعرضین و متصرفین به اراضی ملی در حریم شهر اسلام آبادغرب بودند با دستور دادستانی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  ، نیروی  انتظامی، شهرداری و منابع طبیعی قلع قمع و تخریب شدند.

 

 ملایری با اخطار به تمامی کسانی که قصد تعرض به بیت المال را دارند اظهار داشت : دادستانی با همکاری دستگاهای مرتبط با قاطعیت تمام نسبت به جلوگیری از تصرف افراد سودجو اقدام  و در صورت مشاهده مکان های احداثی را قلع و قمع و وضع را به حالت عادی اعاده می نماید.

 

 دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت : اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و عموم مردم نسبت به نگهداری از آن باید کوشا باشند.