اسلام آباد خبر15:06 - 1398/03/26
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت در اسلام آبادغرب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی درحریم ولایت در شهرستان اسلام آبادغرب خبر دارد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر،  از برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی درحریم ولایت در شهرستان اسلام آبادغرب خبر دارد.

 

 

وی در این رابطه  گفت : سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت با هدف معرفی جایگاه هنر خوشنویسی در شهرستان اسلام آبادغرب، ظرفیت های این هنر و توجه به ارزشهای اسلامی و انقلابی و همچنین کشف استعداد های جدید برگزار می شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می شود و به نفرات اول تا پنجم در هر بخش هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر اهداء می شود. 

 

تمری افزود : فراخوان این جشنواره به زودی منتشر می شود و علاقمندان می توانند در بخش های مورد نظر شرکت کنند. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به موضوعات این جشنواره اشاره و افزود : موضوعاتی همچون آیات قرآن کریم ، ولایت، احادیث و روایات به صورت عموم ، محرم و اربعین، اشعاری با مضامین ذکر شده از اولویت های ارسال آثار است. و در خصوص جزئیات این جشنواره نیز از طریق سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. 

 

گفتنی ست؛ دکتر تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسه ای با حضور رئیس و تنی چند از اعضای انجمن خوشنویسان اسلام آباد غرب به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی در حریم ولایت در اسلام آبادغرب پرداخت.