اسلام آباد خبر13:45 - 1398/03/28
دادستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

هشدار به دلالان وعاملین نابسامانی بازار مسکن اسلام آبادغرب/ لزوم رسیدگی استاندارکرمانشاه بر کم کاری راه و شهرسازی استان و پیمانکاران مسکن مهر شهرستان

دادستان عمومی اسلام آبادغرب با هشدار به ه دلالان و عاملین نابسامانی بازار مسکن شهرستان گفت: افرادی که اقدام به دلالی یا قصد اخلال در بازار مسکن شهرستان را داشته اند توسط دستگاه قضائی شناسایی شده وبزودی با آنان برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سید سجاد ملایری دادستان عمومی اسلام آبادغرب با اشاره به برخورد جدی با هرگونه دلالی و اخلال در بازار مسکن شهرستان گفت: افرادی که اقدام به دلالی یا قصد اخلال در بازار مسکن شهرستان را داشته اند توسط دستگاه قضائی شناسایی شده و اگر دست از اقدام ناشایست و غیر قانونی خود نکشند به زودی با آنان برخورد قضایی خواهد شد.


 وی عنوان کرد:  با بررسی‌های لازم  توسط تیم های تخصصی کارشناسان دادگستری و شورای مسکن شهرستان، مشخص شده که افزایش قیمت‌های خرید، فروش  و اجاره بهای مسکن  واقعی نیست و دلالان با کمک برخی از مشاورین املاک دست به ایجاد حباب بزرگی در سطح شهرستان برای سوءاستفاده و بهره برداری خود زده اند،  که با این متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.


 وی با اشاره به جلسات متعدد شورای مسکن شهرستان، اظهار کرد: قبلا به مشاورین املاک هشدار داده شد که با دلالان همراه نشوند و با همکاری با دلالان عرصه را بر مردم تنگ نکنند.


 دادستان اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به عدم استطاعت مالی قشر مستضعف مردم شهرستان بر تسریع در تحویل واحد‌های تکمیل شده مسکن مهر تأکید نمود و خواستار نظارت جدی استاندار (بعنوان نماینده دولت)با هرگونه اختلال، کم کاری راه و شهرسازی استان کرمانشاه بعنوان طرف قرارداد با پیمانکاران مسکن مهر شد.