اسلام آباد خبر11:04 - 1398/03/30
با هدف بهسازی مدارس شهرستان/

جلسه هماهنگی اردو های طرح هجرت در اسلام آبادغرب برگزار شد

اسلام آبادخبر: جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس شهرستان در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب  با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، بر ایجاد هماهنگی در بین ادارات مربوطه در اسلام آبادغرب و حمیل برای همکاری با طرح هجرت و برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای اجرای دقیق برنامه‌ها تأکید نمود.

 

  سرهنگ پاسدار مسلم قاسمی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه، اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای برنامه‌های طرح هجرت3 تقویت روحیه جهادی، خودسازی و تمرین مهارت‌های زندگی و برقراری ارتباط اجتماعی و گروهی است.

وی افزود: یکی از بهترین برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان در کنار مشارکت در بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، فراهم آوردن روحیه‌ی تفکر و اندیشه در چگونگی شناخت خالق هستی و جهان آفرینش است .

 
 

  سرهنگ  قاسمی همچنین به طرح بهسازی و احداث خانه های خسارت دیده ناشی از سیل باکمک بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با همکاری ادارات مختلفی نظیر شهرداری بنیاد مسکن وکمک های مردمی مساجد و محلات اجرا می گردد و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه در اولویت این طرح هستند.

 

رییس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح هجرت 3 همه ساله در فصل تابستان با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه در مدارس شهری و روستایی منطقه اجرا می شود گفت: در این زمینه تعامل بسیار مناسبی بین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه شهرستان وجود دارد که امیدواریم با امکانات محدود حداکثر بهره وری را در زمینه طرح هجرت3 داشته باشیم.

 

سرهنگ پاسدار اله مراد رستمی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه اظهار کرد: در کنار فعالیت های عمرانی ، برنامه های فرهنگی و تربیتی ، تقویت روحیه دوستی و اخوت ، خودباوری ، کار جهادی ، مهارت گرایی و تجربه آموزی برای دانش آموزان و جوانان در طرح هجرت 3 برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه مدیران شهرستان، شهرداران اسلام آبادغرب و حمیل با اعلام حمایت  خویش در راستای اجرای هرچه بهتر طرح هجرت، پیشنهادات فرهنگی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی متنوعی جهت تشویق فعالان این طرح ارائه نمودند.