اسلام آباد خبر12:07 - 1398/04/10
نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه خبر داد:

اسلام آبادغرب هفته آینده میزبان کاروان خدام رضوی می باشد

اسلام آبادخبر:نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: شهر شهیدان مرصاد هفته آینده میزبان کاروان خدام رضوی می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،فرخشاهی نماینده آستان قدس رضوی در جشن های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب گفت: جشن بین المللی زیرسایه خورشید بیش از 13سال هست که در ایران و کشور های اسلامی در حال برگزاری می باشدواین جشن ها ارتباط تمامی مردم را با آستان رضوی برقرار می کنند.

 

وی افزود:استان کرمانشاه از 15تا23تیر ماه میزبان کاروان بین المللی زیر سایه خورشید هستند که امیدواریم که این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین المللی برای شهرستان اسلام آبادغرب باعث خیر و برکت شود و مدیران استان بتواند از ظرفیتهای فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی واقتصادی این رویداداستفاده کنند.

 

فرخشاهی عنوان داشت : برنامه های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان حضرت رضا (ع) با هماهنگی فرماندار و دیگر دستگاه ها در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

 

وی تصریح کرد: این برنامه ها شامل استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام، دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم گردانی و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته اند و عیادت از بیماران بیمارستان حضرت امام خمینی( ره ) می باشد .