اسلام آباد خبر13:38 - 1398/04/10
با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد؛

افتتاحیه طرح هجرت سه در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: مراسم افتتاحیه طرح هجرت۳ در کانون شهید فهمیده اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه طرح هجرت۳ در کانون شهید فهمیده اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان برگزار شد.

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت: طرح هجرت با همکاری آموزش و پرورش و سپاه انجام می گیرد  که دانش آموزان عملا" وارد کار می شوند.

وی با بیان اهداف و ماموریت های مشترک سپاه و آموزش و پرورش عنوان کرد: همکاری آموزش و پرورش با سپاه در راستای تربیت و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی است .

 

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب نیز در جلسه افتتاحیه طرح هجرت سه گفت: بسیج سازندگی با اجرای طرح هجرت 3 در قالب گروهای جهادی موجب گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان میشود.

وی با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت باید هدفمند باشد، گفت: طرح هجرت3 صرفا به فکر اوقات فراغت نیست بلکه هدفی والاتر از جمله بهره برداری فرهنگی، علمی و اقتصادی را مد نظر دارد و به گونه ای برنامه ریزی شده که خروجی طرح از اهداف تعیین شده نتیجه بخش می باشد.

سرهنگ باوندپور اظهار داشت : ۱۲۰ نفر دانش آموز دختر و پسر در قالب یک هزار و دویست نفر روزکار اوقات فراغت خود را در رشته های امدادونجات ، فرهنگی هنری ،قرآنی ،ورزشی و اردوی سپری می کنند. وی افزود: همچنین دانش آموزان در این طرح در دو اردوگاه دخترانه و پسرانه کار مرمت و زیباسازی ۲۲ باب مدارس را انجام می دهند.

در پایان این مراسم  به همت بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، دانش آموزان و مربیان بصورت نمادین به نقاشی دیوار کانون شهید فهمیده پرداختند.