اسلام آباد خبر15:13 - 1398/04/12
در ادامه همکاری های نهاد های مذهبی وفرهنگی شهرستان با آموزش وپرورش صورت گرفت؛

برگزاری ۱۴۴ جلسه و نشست تربیتی، فرهنگی و دینی در مدارس اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: در ادامه همکاری های نهاد های مذهبی وفرهنگی شهرستان با آموزش وپرورش، ۱۴۴ جلسه و نشست تربیتی، فرهنگی و دینی در مدارس اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در ادامه همکاری های نهاد های مذهبی وفرهنگی شهرستان با آموزش وپرورش، جلسه ستاد همکاریهای حوزه های علمیه وآموزش وپرورش و شورای عالی اقامه نماز در حوزه مباحث دینی واقامه نمازبرگزار گردید.

 

در این جلسه امام جمعه شهرستان راجع به اهمیت موضوع نماز و همکاری حوزه های علمیه و نشست های دینی در مدارس تاکید کردند، وی با اشاره به  اهمیت نمازخانه ها مساجد و تعمیر ، تجهیز و زیباسازی آنها و شرایط بهینه برگزاری همایش نماز قبل از سال تحصیلی جدید توضیحاتی ارائه دادند.

 

حسین مرعشی معاونت پرورشی آموزش وپرورش اسلام آبادغرب ضمن برشمردن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ، از امام جمعه و حوزه های علمیه و مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان در راستای کمیته همکاریها و مساعدت در برگزاری جلسات تربیتی و دینی دانش آموزان و خاصه گفتمان های دینی نماز تقدیر و تشکر نمود.

 

وی عنوان کرد: با همکاری و مساعدت امام جمعه محترم و حوزه های علمیه تعداد ۱۴۴ جلسه و نشست تربیتی ، فرهنگی و دینی - مخصوصا ۶۰ جلسه در دهه آخر صفر - در مدارس این شهرستان در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ برگزار گردید.

 

گفتنی ست؛اعضای حاضر در این جلسه به  بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.