اسلام آباد خبر13:04 - 1398/04/18
اسلام آبادغرب متبرک به پرچم مبارک امام رضا (ع) شد؛

کاروان زیر سایه خورشید در اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: همزمان با دهه کرامت، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی عصر دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ با حضور در شهر اسلام آبادغرب فضای معنوی شهر را دگر گون کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با دهه کرامت، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی عصر دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ با حضور در شهر اسلام آبادغرب فضای معنوی شهر را دگر گون کرد.

حضور کاروان زیر سایه خورشید از صبح روز گذشته در چندین روستای شهرستان( سیاه خور، کله جوب، شهر حمیل ، روستاي گراوند و چقازرد) ، دل های پاک مشتاقان زیارت را به پنجره فولاد حرم امام رضا(ع) گره زد.


خدام حرم سلطان عشق علی بن موسی الرضا(ع) با پرچم متبرک بارگاه ضامن آهو وارد شهر اسلام آبادغرب شدند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفتند وپس از آن آیین برافراشتن پرچم «امام رضا (ع)» در میدان امام رضا(ع) شهر اسلام آبادغرب  با حضور خدام حرم رضوی، نیروهای نظامی سپاه، ارتش و انتظامی، مسئولان و جمعی از مشتاقان به خاندان اهل بیت(ع) برگزار شد.

در ادامه خدام رضوی کاروان زیر سایه خورشید در مرکز فنی حرفه ای اندیشه گران فردا اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند و از خانم حسینی کارآفرین برتر شهرستان در حوزه قالی بافی تجلیل نمودند.

 

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دیگر برنامه کاروان زیر سایه خورشید در اسلام آباد غرب بود که در این برنامه خادمین حرم مطهر رضوی در معیت رئیس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل شهیدان معظم؛ امیر سرتیپ جهانگرد حیاتی و علیمراد شکوه زاده از ایشان تجلیل نمودند و هدایایی متبرک به حرم رضوی را به خانواده شهدا تقدیم نمودند.

 

 
در ادامه پرچم حرم آقا امام رضا(ع) به محوطه بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب وارد شد که مورد استقبال رئیس بیمارستان و پزشکان و کارکنان قرار گرفت. صحنه های عارفانه و عاشقانه بیماران در برخورد با پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) که توام با اشک شوق بود بسیاری دیدنی و ماندگار بود.

 

پایان بخش برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان، حضور خدام حرم امام رضا (ع) در مسجد امام خمینی اسلام آبادغرب جهت پرچم گردانی و زیارت از راه دور بود که با خیر مقدم امام جمعه شهرستان به  خدام امام رضا(ع) و کاروان زیر سایه خورشید این برنامه ها در جمع مشتتاقان امام هشتم آغاز شد.

  در ادامه  رجز خوانی ونوحه خوانی ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان، قرائت دسته جمعی زیارت خاصه امام رضا(ع)  و سخنرانی روحانی کاروان، تجلیل از 6 نفر از نخبگان شهرستان،اهدای نشان آستان علی بن موسی الرضا(ع) از سوی خدام رضوی به حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان و ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در مسجد امام خمینی(ره) بود

خدام حرم امام رضا (ع) با حضور در بین نمازگزاران و بیماران با اهداء نمک و نبات متبرک شده حرم، شور وصف ناپذیری را در اسلام آبادغرب ایجادکردند.

 محمد رستمی دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید در اسلام آبادغرب از همکاری تمامی مسئولین، رؤسا و کارکنان ادارات و ارگان ها و اصحاب رسانه ی شهرستان در پرپایی باشکوه این مراسمات تقدیر و تشکر نمود.