اسلام آباد خبر16:26 - 1398/04/20
سردار فدوی:

آمریکا امروز به توانمندی های جمهوری اسلامی اذعان می کند/ ما در جریان کامل توانمندی های نظامی آمریکایی ها هستیم

جانشین سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در جریان کامل توانمندی های نظامی و تفکری آمریکایی ها هستیم؛ گفت: انقلاب اسلامی امروز به توانمندی دست پیدا کرده است که دشمن به دنبال توانمندی های جدید برای مقابله با ما است.

به گزارشاسلام آباد خبر به نقل از،شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار علی فدوی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر بزرگانی همچون شهید خرازی، ردانی پور و کاظمی است، اظهار کرد: این افتخار برای بنده وجود داشته است که در ایام دفاع مقدس به سبب ذوق و شوقی که همه داشته اند خدمت آن ها برسم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اسم این شهیدان در دل کسانی که دلداده انقلاب اسلامی هستند، ذوق و شوق ایجاد می کند، عنوان کرد: برکت این شهیدان دائم جبهه حق را در گستره وسیع تری قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تغییر مسئولیت ها مهم نیست، آنچه مهم است انجام وظیفه است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر این افتخار برای پاسداران انقلاب اسلامی وجود درد که در طول انقلاب اسلامی به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و هر روز جلوه ای از جلوه های حق در انقلاب اسلامی نمود پیدا می کند.

سردار فدوی با بیان اینکه بیش از 40 سال است که با بزرگ ترین دشمنی که در طول تاریخ می توان دید به جز مقطع پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مواجه هستیم، گفت: این دشمنی را با بزرگ ترین اتحادی که می توانستند به وجود کنند، ایجاد کرده اند و هر کسی که در خود توانی می دیده در این اتحاد شیطانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکا وجود پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اگر این دشمنی جلوه ای پیدا نکرده است، به دلیل عدم توانایی دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه هر روز ابعاد جدیدی از این دشمنی جلوه کرده است، تصریح کرد: آیا امروز ما قابل مقایسه با چند سال پیش خود هستیم؛ همه دشمنان ما اذعان می کنند که قدرت جمهوری اسلامی هر روز بیشتر شده است و رویارویی های مداوم بین ما و آمریکا، نماینگر جلوه های جبهه حق و ذلیلی جبهه باطل است.

فدوی خاطرنشان کرد: چون توانایی مقابله ب جمهوری اسلامی ندارند؛ به سراغ کسانی رفتند که با چند واسطه به جمهوری اسلامی علقه ای داشتند و در همه نقاطی که علیه جمهوری اسلامی اقدامی کردند با شکست مواجه شدند.

این فرمانده سپاه تاکید کرد: آمریکایی ها خود را ابرقدرت می دانند و نمی خواهند برای دشمنشان تبلیغ کنند؛ رئیس جمهور قبلی آمریکا خود اذعان کرد که ما و همه دولت های اروپایی و اعراب منطقه می خواستیم سوریه سقوط کند و چون ایران نخواست، در این امر موفق نشدیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در عرصه های مختلف هنوز جلوتر از ما هستند، گفت: آن چه در این معادله سبب پیروزی جمهوری اسلامی شده است، حرکت بر روال حق و انجام تکالیف الهی انقلاب اسلامی و سربازان جمهوری اسلامی است.

سردار فدوی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که ما مکلف به انجام وظیفه هستیم و مامور به نتیجه نیستیم، اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته ما مسر به انجام وظیفه بودیم که عمل کنیم و تاکنون به آن عمل کرده ای که نمونه آن شهدای دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بیش از 12 سال است که، آمریکا به عنوان اصلی ترین دشمن ما به توانمندی های ما اذعان می کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به توانمندی دست پیدا کرده است که دشمن به دنبال توانمندی های جدید برای مقابله با ما است.

وی با بیان اینکه ما در جریان کامل توانمندی های نظامی و تفکری آمریکایی ها هستیم؛ گفت: وزیر دفاع پیشین آمریکا در پایگاه زفره جلوی همین هواپیمای گلوبال هاوک ایستاد و گفت:«ما و متحدانمان در اروپا و متحدانمان در منطقه به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که بتوانیم در برابر جمهوری اسلامی موفق باشیم»

فدوی با اشاره به امنیت کامل ایران در میان منطقه پر از آتش خاورمیانه، عنوان کرد: دلیل اینکه خداوند به ما نظر دارد، عمل به تکالیف توسط دلدادگان به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در کارهایی که سخت است و پای جان در میان است موفق هستیم، عنوان کرد: ما در کارهایی که سختی زیادی هم ندارد،  به دلیل عمل نکردن به قاعدهده هایی که خداوند تعیین کرده است عمل نکرده ایم.

وی ادامه داد: ما اگر به جای عمل به قاعده های دشمنان به قاعده هایی که خواندبان فرموده عمل کنیم موفق خواهیم بود.

فدوی با بیان اینکه پایداران و بسیجیان براین انقلاب اسلامی حاضرند هر کاری از جمله دادن جان عمل کنند، گفت: ماموریت هایی که به سپاه پاسداران واگذار شده است در طیف های سخت، نیمه سخت و نرم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: سه نیروی هوایی، دریاای و زمینی در جنگ سخت ماموریات دارند اما سپاه های های استانی در همه طیف های جنگ علیه دشمنان نقش دارند و این به دلیل توانمندی های بی کران بسیج است.

وی ادامه داد: مسئولیت در استان اصفهان از هر نقطه در جهان سخت تر است، چون بسیاری از بزرگان کشوری و جبهه و جنگ اهل این استان هستند.

فدوی در پایان برای سردارسلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین زوی توفیق روزافزون کرد و گفت: امیدواریم توفیق خدمت در همه عرصه ها داشته باشیم.