اسلام آباد خبر13:48 - 1398/04/22
مسئول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) اسلام آبادغرب:

دشمنان با تبلیغ بدحجابی به دنبال از بین بردن بنیان خانواده ها هستند

اسلام آبادخبر: فرشته شیر مراد مسئول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: دشمنان با ازبین بردن فرهنگ ما به دنبال از بین بردن بنیان خانواده هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرشته شیرمراد مسئول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان اسلام آبادغرب پس از تبریک دهه کرامت و تقارن آن با هفته عفاف و حجاب به خبرنگار مهر گفت : امروز دشمنان با تبلیغات و ارائه سبک های زندگی غربی از طریق فیلم ها و خصوصا فضای مجازی به دنبال بدحجابی می باشند تا بنیان خانواده به عنوان اولین کانون و مهمترین مرکز را مورد هدف قرار دهند تا آن را از هم بپاشند.

 

شیر مراد با تاکید بر لزوم رعایت حجاب در جامعه گفت: دین اسلام که کاملترین دین در میان سایر ادیان می باشد برای رسیدن انسان به عزت، رشد و کمال بیشترین توجه را داشته و تک تک احکام برای سعادت و عاقبت بخیری بشر برنامه ریزی شده است و اگر فرد پایبند به دستورات آن از جمله رعایت حجاب باشد رستگاری او قطعی است.

 

وی افزود: اسلام برای حفظ کرامت زن احکامی را ارائه کرده که یکی از آن مسائل پر اهمیت حجاب می باشد و طبق آیه ۳۱ سوره نور که خدواند می فرمایند: ((زنان حق ندارند زینت هایی که پنهان است را آشکار کنند)) زن در صدف حجاب است که می تواند گوهر عفت خود را حفظ کند.

 

مسئول حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) علت گرایش عده ای به بی حجابی را ضعف شخصیتی دانست و اذعان داشت: این عامل برگرفته از شاخص های مانند محیط، جامعه، خانواده، وراثت، الگوها، تربیت و...می باشد که نقش بسزایی در رفتارهای انسانی و اجتماعی اشخاص دارد.

 

شیرمراد تصریح کرد : باید با امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها و فضاهای علمی و آموزشی نسبت به مسئله حجاب جدی تر بود و با افراد بد حجاب برخورد شود.

 

فرشته شیرمراد در پایان گفت : وقتی افرادی که در راس کار قرار می گیرند باید تدابیری مهم در جهت رفع بدحجابی داشته باشند و نظارت جدی و مستمر می تواند موثر باشد.

 

گفتگو از نگین سارایی