اسلام آباد خبر16:19 - 1398/04/27
مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب خبر داد:

ارائه خدمات درمانی سالانه به بیش از 20هزار نفر در درمانگاه بسیجیان اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: مدیردرمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب گفت: سالانه به بیش از 20هزار نفر و در سال 97 بیش از 23 هزار نفر خدمات درمانی عمومی، تخصصی و دندانپزشکی ارائه شده است.

علی زینلی مدیر درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب در گفتگواسلام آباد خبر، با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده گفت:  برای اقشار کم درآمد و بسیجیان خدمات درمانی و دندانپزشکی با 30 درصد تخفیف و برای نیروهای مسلح با 70 درصد تخفیف ارائه می گردد.

 

 

وی افزود: این درمانگاه وابسته به موسسه تأمین درمان بسیجیان از سال 1390 در حال خدمت رسانی به اقشار و آحاد مردم، خانواده های بسیجیان و نیروهای مسلح می باشد و این مرکز تنها مرکزی است که دفترچه نیروهای مسلح را پوشش می دهد و عمده فعالیت این درمانگاه در بحث دندانپزشکی می باشد که یکی از نیازهای مستضعفین  جامعه است که در دو شیفت صبح و عصر به متقاضیان ارائه می گردد.

 

 

زینلی اعلام کرد: درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب سالانه بطور میانگین به بیش از 20 هزار نفر خدمات درمانی ارائه می شود و در سال گذشته به 23.758 نفر  و در سه ماهه اول سال98 به  4.793 نفر خدمات ویزیت و درمان عمومی، تخصصی و دندانپزشکی توسط پزشکان مجرب طرف قرارداد ارائه شده و ارائه خدمات برای عموم مردم آزاد است.

 

وی  با بیان اینکه هدف موسسه  درآمدزایی نیست، گفت: بحث ما خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه در تامین درمان دندانپزشکی می باشد که در در این راستا ویزیت پزشک عمومی با تمامی دفترچه ها 4000 تومان، ویزیت پزشک متخصص با تمامی دفترچه ها 5000تومان و ویزیت دندانپزشکی رایگان می باشد.

 

مدیردرمانگاه شهید بهشتی بسیجیان اسلام آبادغرب گفت با اشاره بالا بودن هزینه های دندانپزشکی در بخش خصوصی، افزود: یکی از اهداف خاص سپاه پاسداران خدمت به محرومین جامعه است و این درمانگاه تحت نظارت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان کرمانشاه  صرفا" در راستای خدمات رسانی به محرومین فعالیت می نماید و تمام هزینه ها و مواد اولیه پزشکی درمانگاه توسط موسسه بسیجیان تأمین می گردد.

 

درمانگاه شهید بهشتی بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب در خیابان شهید مفتح 200 متری مسجدجامع  واقع شده است.