اسلام آباد خبر15:32 - 1398/05/19
در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر مطرح شد؛

جشن و آيين بازسازي واقعه غدير در اسلام آبادغرب به صورت باشكوه برگزار مي شود

اسلام آبادخبر: جشن و آيين بازسازي واقعه غدير در اسلام آبادغرب به صورت باشكوه برگزار مي شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

سرهنگ فرامرز باوندپور فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب ز در اين جلسه با بيان اينكه جشن بازسازي واقعه غدير چندین سال است كه با مديريت معاونت فرهنگي سپاه پاسداران در سازمان بسيج در سراسر كشور اجرامي شود گفت: مشكلات امروز جهان اسلام را غفلت از غدير دانست و ادامه داد: در آيين بازسازي غدير امسال بیش از یکصد هنرمند و هنرور در اين تئاتر نمايشي ميداني حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه بیان داشت: در شرايطي که امروز شاهد هجمه سنگين و شبهه افكني در فضاي مجازي عليه اهل بيت(ع) و مقدسات ما هستند بايد همه تلاش كنند كه آيين نمادين بازسازي واقعه غدير در شهرستان و جشن هاي اين روز به صورت باشكوه برگزار شود.

 

در این جلسه مدیران شهرستان پیشنهادات و نکته نظرات خود را در خصوص برگزاری هرچه با شکوهتر این آیین بیان کردند، همچنین آرش منصوری کارگردان هنری این اثر فرهنگی-معنوی به تشریح برنامه و ملزومات مورد نیاز پرداخت.

گفتنی ست: در این مراسم معنوی مصوب گردید کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به 5 نفر از شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه پرداخت شود.