اسلام آباد خبر14:14 - 1398/05/23
امام جمعه موقت کرمانشاه:

وجدان بیدار جهادگران بسیجی امید را در دل محرومان زنده کرده است

مرصادنیوز: امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: وجدان بیدار جهادگران بسیجی امید را در دل محرومان زنده کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصادبا بیان اینکه حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور بسیجیان یک حرکت با ارزش در عرصه محرومیت زدایی محسوب می شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه خدمات جهادگران بسیجی را مایه رضایتمندی مردم دانست و گفت: البته این حرکت آنها جهاد در راه خداست، همانطور که پیامبر(ص) و ائمه(ع) از خدمت رسانی به مردم هیچگاه خسته نمی شدند، بسیجیان نیز هیچگاه این سنگر را خالی نخواهند کرد.

وی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری را فعالیت های عمرانی و محرومیت‌زدایی بیان کرد و افزود: خوشبختانه امروز نیروهای بسیجی جوان و پا به کار در همه عرصه ها درخشش بسیاری دارند و توانستند در نقاط مختلف ایران آبادانی های فراوانی را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام حجتی با اشاره به این که سنگر خدمت رسانی به مردم سنگری با ارزش است، خاطرنشان کرد: امروز جهادگران بسیجی در این سنگر با تمام توان در مقابل هجمه‌های دشمن نقش آفرینی می کنند و با وجدان بیدار امید را در دل اقشار مناطق محروم دوچندان کرده اند.

وی حرکت جهادی بسیجیان را نماد یک انسان واقعی دانست و خاطرنشان کرد: همین حرکت می‌تواند محکم ترین مشت ها را بر دهان ابرقدرت‌های جهان بزند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ابراز داشت: تفکر جهادی بسیجیان و اقدامات جهادگرانه آنها لرزه بر اندام آمریکا، اسرائیل و ایادی دست نشانده آنها می اندازد.

وی در پایان اقدامات جهادی بسیجیان را از اسباب پویایی جامعه دانست و گفت: جوانان همچنان با تمام تلاش باید به این اقدامات ارزشمند در عرصه محرومیت زدایی اهتمام ویژه داشته باشند.