اسلام آباد خبر23:26 - 1398/05/31
فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از کمپ آرامش مطرح کرد:

خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند

فرماندار اسلام آباد غرب دربازدید از کمپ آرامش شرف آباد گفت: خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در معیت معاون سیاسی اجتماعی از کمپ آرامش شرف آباد بازدید بعمل اورد.


جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کمپ آرامش افزود باید با عزم ملی به مبارزه این بلاي خانمانسوز برویم.


وی افزود: اعتیاد به ویژه درمیان‌ قشر نوجوان و جوان همواره مشکلات فراوانی برای جامعه، خانواده و افراد به همراه دارد. در اين راستا نخست خانواده‌ها در پیشگیری از آن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و سپس به دنبال آن جامعه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.


حیدری ضمن تاكيد بر همكاري ادارات و نهادهاي مرتبط در حل مشكلات مربوط به معتادان اعلام داشت: در شهرستان اسلام آبادغرب آمادگي داريم ضمن حمايت از اين مراكز در راستاي ارائه خدمات بهتر، با کمک موسسات مردم نهاد و ادارات فرهنگی شهرستان نسبت به اجرای برنامه های مذهبی فرهنگی و هنری اقدام نماییم.


 فرماندار اسلام آباد غرب  در پايان ضمن شنيدن مسائل و مشكلات افراد بستري شده در مركز، با تاكيد بر اينكه افراد مذكور شايد از بهترين و كارآمدترين افراد جامعه ما باشند ولي به دليل غفلت در اين بلا گرفتار شده اند خطاب به آنان افزود: خانواده و جامعه در راستاي آرامش، توسعه و آباداني به وجود شما نياز دارد. لازم است با توكل به خداوند متعال و اراده اي قوي نسبت به ترك دائمي مصرف مواد مخدر كه جز ضرر جاني و مالي و عاطفي چيزي ندارد اقدام كنيد. 


 وي افزود: شما عزیزان ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان حرکت کرده‌اید که این خود یک اقدام بزرگ است.


 در این بازدید که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل موسسه صعود بنیاد سیز حضور داشتند از طرف اداره ارشاد تعدادی کتاب و تندیس موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز به مسئول کمپ اعتیاد به نشانه تقدیر و سپاسگزاری توسط فرماندار اهدا گردید.


 در این نشست فرزاد حسینی از مفاخر موسیقی غرب کشور با اجرای موسیقی لحظات شادی را برای این عزیزان خلق نمود که تشویق آنان را به همراه داشت.