اسلام آباد خبر16:30 - 1398/06/13
در جلسه پسماند شهري مطرح شد؛

ساماندهی محل نوخاله های ساختمانی و پسماند شهري در اسلام آبادغرب

جلسه پسماند شهري در خصوص ساماندهی محل نوخاله های ساختمانی و پسماند شهري در اسلام آبادغرب باحضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حيدري  فرماندار شهرستان در جلسه ستاد پسماند شهري جلوگيري از رها سازي نخاله ساختماني در حاشيه شهر را به مديران مربوطه متذكر شد.


در اين جلسه جهانبش حيدري عنوان كرد: بدليل وقوع زلزله سال 96 و تخريب واحد هاي آسيب ديده متاسفانه رها سازي نخاله هاي ساختماني در حاشيه شهر بسيار زياد بود و راهداري شهرستان   با وجود ماموريتهاي محوله بخش عظيمي از اين نخاله ها كه در حاشيه راه رها شده بود را ساماندهي كرد.


حيدري گفت: محل مناسب براي تخليه نخاله در خارج شهر مشخص شده و انتظار داريم شهروندان عزيز نخاله هاي ساختماني خود را در آن نقطه تخليه كنند كه قطعا مي تواند در حفاظت از محيط زيست اثر گذار باشد.


فرماندارشهرستان در اين جلسه  گفت متاسفانه توسط پيمانكار كارخانه قند پسماند اين كارخانه در حاشيه سراب شرف آباد تخليه شده بود كه با پيگيري هاي بعمل آمد ضمن برخورد با عاملين مقرر شده وضعيت بوجود آمده توسط اشخاص خاطي به قبل بازگردد و كليه پسماند رها شده جمع آوري گردد.


دراين جلسه مقرر شد شهرداري محل مناسب و در دسترس در نزديكي شهر براي تخليه نخاله ها جانمايي نمايد و توسط دستگاههاي متولي با هر گونه تخليه نخاله در حاشيه شهر برخورد گردد.