اسلام آباد خبر16:56 - 1398/06/13
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

آنهایی که دم از مذاکره می زنند وصیت نامه شهدا را بخوانند/سوء مدیریت و سوء عملکرد خود را به حاکمیت نسبت ندهید

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: آنهایی که دم از مذاکره می زنند وصیت نامه شهدا را بخوانند، سوء مدیریت و سوء عملکرد خود را به حاکمیت نسبت ندهید.

به گزارشاسلام آباد خبر،   فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در مراسم  یادواره شهدای حقوقدان شهرستان گفت : آنهایی که توصیه می کنند پایان معرکه امروز جمهوری اسلامی ایران مذاکره با آمریکاست ،وصیت نامه شهدا را بخوانند.


 فرامرز باوند پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه اسلام آبادغرب گفت: امروز بی شک بیش از هر زمان دیگری نیاز به برگزاری چنین مجالس و یادواره هایی داریم ،چون برگزاری این یادواره ها به ما کمک می کند تا راه را گم نکنیم ، یاد شهیدان  استقلال آزادی و روحیه ما میتوانیم را در ما تقویت می کند .

 

وی ضمن بیان خصوصیات بارز شهیدان گفت:  یکی از بارزترین خصوصیات شهیدان ولایتمداری آنها بود ،شهدا امر ولایت را سر لوحه زندگی خود قرار داده بودند،ولایت مداری شهدا مثل برخی افراد امروز نبود که در مقابل امر ولی خود مبنی بر مقاومت بجای مذاکره،  در برابر دشمنان موضع بگیرند. آنهایی که توصیه می کنند پایان معرکه امروز جمهوری اسلامی ایران مذاکره با آمریکا ست ،وصیت نامه شهدا را بخوانند ،شهدایی که اقتدار نظام از برکت خون شهیدان است .


سرهنگ باوند پور بیان داشت: خصوصیت بارز دیگر شهیدان بحث دشمن ستیزی آنها بود ،امروز متاسفانه برخی از افرادی که به برکت خون شهیدان به نامی رسیدند به جای دفاع از سیاستهای مقدس جمهوری اسلامی ایران ،مدافع ساختار سیاسی نظام استکبار در داخل کشور شده اند.


  وی در ادامه  تاکید کرد :خصوصیات دیگر شهدا خدمت بی منت آنها به مردم بود،خدمت خالصانه ،شهدا دنبال کسب نام نبودند.دفاع از انقلاب را از شهدا یاد بگیریم .


  فرمانده سپاه اسلام آباد غرب  با بیان اینکه شهدا اهل عوام فریبی نبودند عنوان کرد: امروزه بعضی ها وقتی بر مسند و جایگاهی قرار می گیرند و احساس می کنند می خواهند آن جایگاه را از دست بدهند، مباحثی بی پایه و اساس را عنوان می کنند ،مثل همان مباحثی که چند وقت پیش در فضای مجازی عنوان کردند که تحقیق و تفحص از نهاد های زیر نظر مقام معظم رهبری امکان ندارد یا اگر امکان داشته نتیجه ای نمی دهد، ما در این محفل می گوییم وظیفه تحقیق و تفحص وظیفه مجلس شورای اسلامی است شما نباید سوء مدیریت و سوء عملکرد خود را به حاکمیت نسبت دهید. 

 

وی تصریح کرد: مردم هوشیار تر از آن هستند که گول صحبتها و توطئه های عوام فریبانه شما را بخورند. من توصیه می کنم که این افراد که برای یک بار هم شده وصیت نامه شهدا  را بخوانند‌.

 


 گزارش از صیدی