اسلام آباد خبر11:05 - 1398/06/31
بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار نیروهای مسلح اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

نیروهای مسلح شهرستان اسلام آبادغرب پیش از ظهر امروز بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،پیش از ظهر امروز بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی شهرستان  اسلام آبادغرب  با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این دیدار به نمایندگی از نیروهای مسلح شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وعرض تسلیت ایام محرم، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.



سرهنگ باوندپور اظهار کرد: دشمنان تصور داشتند که جمهوری اسلامی توان دفاع از خودش را ندارد، اما وقتی با دفاع جوانان ولایی عاشق شهادت مواجه شدند فهمیدند اشتباه کرده اند.


وی افزود؛ از دستاوردهای دفاع مقدس این بود که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به همگان اثبات شد و صدام بعنوان آغاز گر جنگ به جامعه جهانی اعلام شد و دستاورد مهم دیگر اینکه ما در عرصه داخلی به خود باوری و ما می توانیم رسیدیم.


فرمانده سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ الهی است که فرهنگ جهادی که امروز داریم، نشأت گرفته از دفاع مقدس است.

 

در ادامه امام جمعه اسلام آبادغرب اظهر داشت: دفاع مقدس مصداق وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا می باشد که با اتحاد و برادری همه جمع شدند و حتی کسانی که نمی توانستند بجنگند پشت جبهه کمک می کردند و ما با این اعتقاد پیروز شدیم.


وی گفت: ما در جنگ حتی برای سیم خاردار هم مشکل داشتیم ولی اعتقاد داشتیم، رهبری واحد داشتیم که با اعتقاد و اعتماد به ولایت امام(ره) بعنوان فرمانده واحد و رهبری که اتکال و اعتمادش به خدا بود پیروز شدیم.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک گنج است که برای بدست آوردن این گنج خیلی هزینه شده است و باید برای حفظ این گنج که در دفاع مقدس بدست آمده به اتحاد، برادری، پیروی از ولایت و فصل الخطاب قرار دادن رهبری برای ما لازم است.