اسلام آباد خبر15:00 - 1398/07/08
به مناسبت هفته تکریم سالمندان

تکریم سالمندان مرکز مهرآئین در اسلام آبادغرب

به مناسبت هفته تکریم سالمندان، برنامه تکریم سالمندان مرکز مهرآئین در اسلام آبادغرب صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با هفته  سالمند و به پاس تکریم از سالمندان، رئیس کمیته امداد در معیت جمعی از پاسداران سپاه شهرستان  از مرکز مهرآئین در اسلام آبادغرب بازدید و اظهار کرد: در دین مبین اسلام سالمندان از جایگاه ویژه ای برخوردارند که وظیفه ی همه ما این است که این جایگاه را حفظ نماییم .


وی ضمن قدردانی از خدمات مهر آئین  سالمندان وکادراین مرکز گفت : به مصداق العبد یدبر والله یقدر تدبیر از بنده و تقدیرمخصوص ذات مقدس الهی است و ما باید با تدبیرامور آلام این عزیزان  را کاهش دهیم .


بیگزاده رئیس  کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  از طرح حمایت از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد که شرایط ویژه دارند خبر داد و گفت: در این طرح شرایط لازم از جمله  لوازم بهداشتی و خدماتی و... جهت  سالمندان برای آنها فراهم شده  تا مراقبت ونگهداری از آنان آسانتر صورت گیرد .


وی همچنین گفت: در هفته ی تکریم از سالمندان، برنامه های آموزشی  با استفاده از ظرفیت پزشکان، برگزاری همایش آموزشی ، فرهنگی  برای سالمندان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آباد غرب  برگزار می شود .

 

گفتنی ست؛ در حاشیه ی این دیدار رئیس  کمیته امداد اسلام آباد غرب  از تعدادی از سالمندان  دلجویی کرده و پیگیراوضاع معیشتی آنان شد.