اسلام آباد خبر15:04 - 1398/07/11
معاون عملیات ناجا در دیدار با خانواده شهید کوروش حاجی مرادی در اسلام آبادغرب؛

شهدای نیروی انتظامی از مظلومترین شهیدان نظام هستند

معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: شهدای پلیس را می‌توان در زمره مظلومترین شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار حسین ساجدی نیا در دیدار با خانواده شهید "کوروش حاجی مرادی" در اسلام آبادغرب، اظهار داشت: هر ماموریتی در نیروی انتظامی خالی از خطر نیست و کارکنان شجاع و دلاور ناجا با علم به این موضوع برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند.


وی افزود: همین موضوع باعث شده تا در‌های شهادت همواره به روی کارکنان و ماموران جان بر کف ناجا باز باشد و پلیس بیشترین شهدا را تقدیم اسلام و انقلاب کند.


سردار ساجدی نیا تصریح کرد: کارکنان غیرتمند پلیس از روزی که لباس ناجا که همان لباس خدمتگزاری به مردم است را به تن می‌کنند خود را برای هرگونه خطر آماده و با آغوش باز به استقبال شهادت می‌روند.


معاون عملیات نیروی انتظامی ادامه داد: نمونه بارز این ادعا شهید حاجی مرادی بود که ماه رمضان امسال و با زبان روزه در شب شهادت مولای متقیان علی (ع) به ماموریتی رفت که حاصل آن پوشیدن رخت زیبای شهادت بود.


سردار ساجدی نیا با تقدیر از ایثار و شهامت شهید حاجی مرادی، وی را نمونه یک افسر شجاع و با ایمان دانست که برای حفظ امنیت جامعه و مقابله با اشرار جان پاک خود را تقدیم کرد.


معاون عملیات ناجا از صبر و استقامت خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی در مصائب و گرفتاری‌ها قدردانی و بر خدمت رسانی شایسته به آن‌ها تاکید کرد.


سردار ساجدی نیا در این دیدار با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید حاجی مرادی تقدیر کرد.


شهید "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب بود که شامگاه چهارم خرداد ۹۸ و در شب شهادت حضرت علی (ع) در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما