اسلام آباد خبر09:57 - 1398/07/13
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

اسلام آبادخبر: صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عملکرد ها و خدمات ناجا درشهرستان، اظهار کرد: با همکاری و همراهی مردم و سایر نیروهای مسلح و دیگر دستگاه های شهرستان در تأمین امنیت و آسایش عمومی جامعه، سعی بر برداشتن قدم های مثبت تری داریم.

وی افزود: با زحمات همکاران کارنامه پلیس شهرستان در سطح کشور و استان کارنامه قابل قبولی هست که پلیس شهرستان در زمینه اشراف فرماندهی در سال گذشته رتبه اول و امسال نیز تاکنون رتبه دوم و انشاءالله تا پایان سال این رتبه ارتقاء پیدا خواهد کرد که اینها حاکی از تلاش ها و زحمات مجموعه انتظامی شهرستان است و امیدواریم در ادامه راه با اتکال به خداوند متعال بتوانیم کارنامه قابل قبولی در پیشگاه خداوند و مردم شهیدپرور شهرستان داشته باشیم.

 

در ادامه امام جمعه اسلام آبادغرب با گرامیداشت شهدا و تبریک هفنه ناجا، از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی مقتدر شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: امروز با اقتدار، با صلابت و با اتحادی که در بین نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی و قوای سه گانه و در راس فرماندهی معظم کل قوا می باشد، کشور عزیزمان در سطح بالایی از اقتدار، امنیت و آرامش قرار دارد و خدا را از این باب سپاسگزاریم.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیراز منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان  تقدیر بعمل آمد، همچنین از تنی چند از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همیاران نمونه پلیس در شهرستان تجلیل بعمل آمد.