اسلام آباد خبر16:19 - 1398/07/15
‍ همزمان با روز ملی روستاها و عشایر صورت گرفت؛

افتتاح باشگاههای کتابخوانی روستای باقرآباد علیا اسلام آبادغرب

‍ همزمان با روز ملی روستاها و عشایر، باشگاههای کتابخوانی روستای باقرآباد علیا اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز دوشنبه 15 مهر ماه روز ملی روستاها و عشایر با حضور مسئولین شهرستان باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان روستای باقر آباد علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد. 


نورمحمدی دهیار  روستای باقر آباد علیا  ضمن خیرمقدم گویی به مردم و مسئولین گفت: امیدوارم با فرهنگ کتاب و کتابخوانی این روستا بتواند در سطح ملی خود را مطرح کند. 


وی افزود : دوست داریم با کتاب روستای باقرآباد علیا چهره ملی پیدا کند و آینده ای روشن برای روستا رقم بزنیم و قطعا اینگونه خواهد شد. 


در ادامه محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام‌آباد غرب گفت: روستای باقرآباد علیا ظرفیت فرهنگی بالایی دارد و تا کنون چندین برنامه هنری در سطح روستا به شایستگی برگزار شده است. 


وی افزود : اگر امروز روستای باقرآباد علیا در حوزه روستاهای دوستدار کتاب گام برداشته و به ثبت باشگاههای کتابخوانی اقدام کرده بیانگر این ظرفیت ها در سطح روستا است و بخشداری مرکزی حمایت جدی از فعالیت های روستا خواهد داشت. 


جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب نیز در این مراسم گفت : فعالیت های کتابخوانی به رشد و پویایی روستا کمک خواهدکرد و اینکه این روستا در مسیر کتابخوانی گام برداشته جای خوشحالی دارد. 


وی افزود: وجود مدرسه نوساز بیانگر عدالت آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم شاهد رشد علمی این روستا باشیم. 


در ادامه مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره طرح روستای دوستدار کتاب و باشگاههای کتابخوانی گفت : این طرح ها در راستای عدالت فرهنگی در حال انجام است و فرصت مناسبی برای معرفی روستاها فراهم شده است. 


وی افزود: بدون شک افتتاح باشگاههای کتابخوانی در سطح این روستا گام ارزشمندی جهت گیری روستای دوستدار کتاب خواهد بود و این روستا در مسیر رشد و بالندگی قرار خواهد گرفت. 


وی افزود : در مسیر رشد و پیشرفت  این روستا یک گام از روستاهای دیگر جلوتر است، چرا که راه درستی را انتخاب کرده اند که محور آن دانایی و دانش است. 


در پایان این مراسم  از فعالان فرهنگی هنری روستا تقدیر بعمل آمد.