اسلام آباد خبر12:26 - 1398/07/18
گزارش تصویری-تشریحی؛

استقبال گرم از زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب/توزیع روزانه 7هزار پرس غذای گرم در حمیل

زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب مورد استقبال گرم مردم و مسئولین قرار می گیرند و روزانه 7هزار پرس غذای گرم در شهر حمیل بین زوار توزیع می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سعادتی که نصیب مردم اسلام آبادغرب شده اینست که بر سر راه دو مرز مهران و خسروی قرار گرفته  و زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب مورد استقبال گرم  مردم و مسئولین شهرستان قرار می گیرند و فعلا روزانه 7هزار پرس غذای گرم در  شهر حمیل بین زوار توزیع می شود.

 کامران جلوند شهردار حمیل در این رابطه  گفت: شهر حمیل با تمام توان و امکانات لازم  همه ظرفیت ها را بسیج کرده‌ایم تا میزبان خوبی برای زوار اربعین حسینی باشیم

 وی افزود: در شهر حمیل 4 موکب بر قرار است که فعلا فعالیت دو موکب آغاز شده که در سه وعده صبحانه، نهار و شام بیش از 7 هزار پرس غذای گرم پخت و بین زوار توزیع می شود.

گفتنی ست؛ دکتر محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بعنوان بازرسان ستاد اربعین شهرستان و استان کرمانشاه از موکب ها و مراکز خدماتی، بهداشتی و کمیته های مختلف ستاد اربعین در شهرستان سرکشی نموده و ضمن بررسی مشکلات موجود نکاتی را به مسئولین امر یادآوری نمودند.

با وجود خدمات گسترده نیروهای مردمی و خدماتی ستاد اربعین، مردم شریف وشرافتمند شهر حمیل شب گذشته درب خانه های خود را به روی زوار اربعین گشوده بودند تا زوار از آب و سرویس های بهداشتی منازل شان استفاده نمایند.

حضور پر رنگ نیروهای پلیس راهور، انتظامی،بسیج، هلال احمر و فوریت های پزشکی در جاده ها و مراکز خدماتی شهر حمیل و اسلام آبادغرب از نکات امنیت آفرین و آرامش بخش مسیر اربعین در شهرستان است.